پلکان بورس
1399/12/15
12:11
زمان پرداخت سود سهام عدالت 📌زمان پرداخت سود سهام عدالت امسال به مانند سال گذشته سود سهام عدالت تا پیش از سال پرداخت نمی‌شود و مردم باید در بهار سا...

زمان پرداخت سود سهام عدالت



📌زمان پرداخت سود سهام عدالت امسال به مانند سال گذشته سود سهام عدالت تا پیش از سال پرداخت نمی‌شود و مردم باید در بهار سال بعد منتظر دریافت این سود باشند.



📌این درحالیست که پیش از این وعده پرداخت در اسفند ماه اعلام شده بود اما در وعده جدید دیگر هدی سعادتی، رییس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفته است: قرار بود سود سهام عدالت تا پایان سال واریز شود که به علت درگیری مجلس با بودجه، مقرر کردیم تا سه ماه ابتدایی سال آینده سود به حساب سهامداران عدالت واریز کنند.



📌در سال گذشته میزان سود پرداختی برای کسانی که سهام عدالت کامل یعنی یک میلیون تومانی داشتند ۲۰۰ هزار تومان بود اما برای امسال هنوز مشخص نیست که رقم دقیق پرداختی سود سال ۹۸ چقدر است.


http://T.me/pelekanbourse



مسئولان در اجرای آزادسازی سهام عدالت، فروش آن، واریز سود و دیگر سیاست‌هایی که قرار بود به پیشتوانه سهام عدالت انجام شود بدعهدی‌های فراوانی کرده‌اند که موجب اعتراض سهامداران شده است. برخی از آنها می‌گویند با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها سود سهام عدالت سه ماه بعد ارزشی ندارد.



انتهای خبر

0
0