ارزینکس
1401/01/03
09:59
💢 مروری بر پروژه ی Ashward 🔘 پروژه بلاکچینیASHWARD یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند با فعالیت به کسب درآمد برسند. سرزمین‌هایی به سبک...

💢 مروری بر پروژه ی Ashward



🔘 پروژه بلاکچینیASHWARD یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند با فعالیت به کسب درآمد برسند. سرزمین‌هایی به سبک قرون وسطایی به وجود آمده است و می‌توانند آنها را کاوش نمایند. کاربران با جمع آوری NFT کاراکترهای مختلف به درگیری با مخالفانی به اسم رئیس می‌پردازند و یا در نبردهای شدید علیه بازیکنان دیگر آن شرکت می‌کنند.



در دنیای بازی سه گونه از موجودات وجود دارد :


۱. جن ۱. انسان ۳. هیولا اما پری‌ها و علف‌ها و غیره هم دیده می‌شوند کاراکترهای بازی هم یا باید در هنگام شروع خریداری بگردد یا به صورت جعبه‌های شانسی از بازار یا به صورت مشخص از خود مارکت پلیس خریداری بشوند.



قهرمان‌ها بر اساس مهارت‌ها و ویژگی‌هایشان به سه دسته تقسیم می‌شوند :



🔰 ۱. دسته MELEE :


این قهرمان‌ها قدرتمند هستند اما برد حمله و مسافتی که می‌توانند به مهاجمان آسیب برسانند کم است، دارای ذره هستند و قدرت آسیب‌رسانی بالایی دارند و ظاهرشان بیشتر شبیه و شوالیه‌های قرون وسطایی است.



🔰 ۲. قهرمان RANGED :


این قهرمان‌ها قادر به حمله از راه دور هستند و سلاح آنها تیر و کمان می‌باشد و ضربه به آنها تا مسافتی دور قابل تاثیر بر مهاجمان است.



🔰 ۳. قهرمان MAGE : این کاراکتر قدرت بدنی کمی نسبت به بقیه دارد اما توانایی‌ها و ویژگی‌هایش فوق‌العاده بیشتر از سایرین می‌باشد


کاربر برای شرکت در مسابقات باید به گزینه‌ای به نام MANA توجه کند.



هر ۱۰ واحد از MANA منجر می‌شود که کاربر بتواند در مسابقات شرکت کند مثلا هر ۱۰ واحد منجر می‌شود که کاربر ۱ بار در بازی شرکت نماید. مانا به طور خودکار و بلافاصله پس از اتمام بازی دوباره کم کم زیاد می‌شود هنگامی که پر شد دوباره می‌توان از آنها استفاده کرد. برای بازی با کسب درامد روش‌های متنوعی وجود دارد از روش ماجراجویی که منجر می‌شود بازیکنان در نقشه‌ای از پیش تعیین شده به فعالیت پردازند تا روش بتل رویال که مبارزات در ARENA برگزار می‌شود و ۵۰ بازیکن گرد هم می‌آیند تا با هم بجنگند و تا زمانی که تنها یک بازی باقی نمانده باشد این بازی کماکان ادامه دارد و شخص زنده نمانده برنده حساب‌میشود، روش رقابتی و قرض دادن کارت‌ها هم برای کسب درآمد و فعالیت وجود دارد. نحوه پاداش‌دهی هم تنها به تعداد برد و باخت بستگی ندارد بلکه به خسارت وارد شده توسط هر قهرمان به مهاجم هم بستگی دارد.



🔘 توکنومیک :


تعداد کل توکن یک میلیارد واحد است و با نام ASC بر اساس استاندارد BEP۲۰ ایجاد شده.


این توکن برای پاداش در بازی خرید و فروش NFTها و دادن کارمزدها و انجام و دریافت پاداش استیکینگ استفاده می‌شوداین توکن ااز صرافی پنکیک سواپ قابل خریداری است. نحوه آزادسازی در عکس بالا آمده است.



نحوه تقسیم‌بندی :


🔰 ۱. شریکان استراتژیک : ۲ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۱۰ درصد.



🔰 ۳. عرضه اولیه : ۱.۵ درصد.



🔰 ۴. مشاوران : ۱ درصد.



🔰 ۵. تیم : ۱۲ درصد.



🔰 ۶. تبلیغات : ۱۲ درصد.



🔰 ۷. پاداش بازیکنان : ۳۰ درصد.



🔰 ۸. ذخیره : ۱۵ درصد.



🔰 ۹. نقدینگی : ۸.۵ درصد.



🔰 ۱۰. ذخیره : ۸ درصد.



نام شریکان و سرمایه گذاران این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | یوتیوب | مدیوم




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0