سهامیاب - آموزش بورس
1400/01/14
08:41
#تجهیزاتی #نیروگاهی ✍️ در گروه تجهیزاتی، #فاراک برگشت خوبی به تابلوی معاملات پس از سقوط 80 درصدی و برگزاری مجمع افزایش سرمایه داشته و به نظر بتوان...

#تجهیزاتی #نیروگاهی



✍️ در گروه تجهیزاتی، #فاراک برگشت خوبی به تابلوی معاملات پس از سقوط ۸۰ درصدی و برگزاری مجمع افزایش سرمایه داشته و به نظر بتواند تا سطوح ۳۰۰ – ۳۲۰ تومانی نیز پیشروی داشته باشد. در کنار فاراک انتظار می‌رود #فاذر هم به مرور تغییر مسیر داده و در آرام آرام روند صعودی را در پیش بگیرد. خوش‌بینی سیاسی می‌تواند عاملی برای نوسان مثبت در نمادهای گروه تجهیزاتی باشد.



✅ گفته می‌شود از اردیبهشت، تعرفه آب و برق نزدیک به ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. این خبر تاثیر مثبتی بر نمادهای گروه برقی و نیروگاهی دارد. در این گروه #وهور اصلاح خوبی زده و حالا با رقیق شدن قیمت می‌توان برگشت سهم از مرز کانال ۲۰۰ تومانی را انتظار داشت.



🔰 در #بکهنوج هم اصلاح عجیبی رخ داده است. #بجهرم نیز وضعیتی مشابه با بکهنوج دارد. به نظر هر دو سهم با پذیرش ریسک برای نوسان‌گیری بد نباشند. هر چند که دو نماد #مبین و #بفجر با وجود رشد اخیر، به دلیل شرایط بنیادی مناسب‌تر گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری میان‌مدتی خواهند بود.



انتهای خبر

0
0