بورس پرس
1400/12/05
00:00
معاملات مشکوک بانک فرابورسی، دو شرکت بیمه، دو سهم دارویی + ۱۰ نماد

در روز رشد ۳۴۶۱ واحدی شاخص، بانک فرابورسی، دو شرکت بیمه، دو سهم دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۳۴۶۱ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۶ و ۶.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به فروش اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، سایپا، بانک ملت، تجلی توسعه معادن و فلزات به همراه بانک تجارت با تقاضای ۵۲۰، ۲۷۹، ۲۰۵، ۱۸۲ و ۱۷۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۱ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بیمه تعاون شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد ۱.۳ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۱۱۹.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های لوازم خانگی پارس، کاشی سینا ، پلاسکو کار سایپا ، بیمه کارآفرین ، بهداشتی ساینا ، ریل گردش ایرانیان ، سرمایه گذاری ساختمانی بین الملی نام آوران مهندسی ، تاید واتر خاورمیانه ، داروسازی عبیدی، کشتیرانی آریا ، کاشی حافظ، بهنوش، بانک سامان و روز دارو معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک سامان ، دو شرکت بیمه، دو سهم دارویی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0