بورس پرس
1401/02/31
00:01
۳۶۹ هزار سهامدار سود سنواتی و حق تقدم ۷ شرکت را دریافت کردند

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی از پرداخت سود سنواتی و حق تقدم استفاده نشده ۷ شرکت به حساب ۳۶۹ هزار سهامدار از طریق سجام و طی مراحل ۳۸ شرکت برای تکمیل مدارک پرداخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمد باغستانی با اشاره به نامه سازمان بورس به تمامی شرکت های ثبت شده نزد این سازمان مبنی بر پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران به سنا گفت: مطالبات سنواتی ۷ شرکت سرمایه‌گذاری پردیس (یک مرحله مطالبات سنواتی و یک مرحله حق تقدم استفاده نشده)، بیمه حکمت صبا، بیمه نوین، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، سیمان درود، بورس انرژی و سرمایه‌گذاری خوارزمی از طریق سپرده گذاری مرکزی به حساب ۳۶۹ هزار سهامدار واریز شد.


وی افزود: ۳۸ شرکت نیز در صف تکمیل مدارک برای پرداخت سود سنواتی مطالبات سهامداران هستند که امید است بتوان هرچه سریعتر این مطالبات را به حساب سهامداران واریز کرد. ارائه خدمات مطلوب به سهامداران در گرو ثبت نام و احراز هویت آنها در سامانه سجام است. از سهامدارانی که تاکنون در این خصوص اقدام نکرده‌اند، درخواست می شود هر چه سریعتر ثبت نام را انجام دهند تا سپرده گذاری بتواند در سال ۱۴۰۱ سود مجامع و مطالبات سنواتی تمام شرکت ها را از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کند.


بنابراین گزارش، سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با هدف ایجاد سامانه‌ای یکپارچه، فراگیر و ارائه خدمات مطلوب به سهامداران بازار سرمایه راه‌اندازی شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir بصورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام را انجام دهند و به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه ملحق شوند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0