بااقتصاد
1400/07/18
20:19
اسنپ امکان معامله صندوق‌های تنوین را برای کاربران فراهم کرد

اپلیکیشن اسنپ با همکاری مشترک سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین، امکان معاملات برخط صندوق‌های تنوین را برای کاربران فراهم کرد. پلتفرم سوپر اپ اسنپ عصر امروز، یکشنبه ۱۸ مهرماه با حضور میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، داوود رزاقی، مدیرعامل تامین سرمایه نوین و مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ و جمعی از خبرنگاران حوزه بورس، رونمایی شد.

پلتفرم سوپراپ اسنپ در راستای فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری غیر مستقیم


به گزارش خبرنگار بااقتصاد، داوود رزاقی، مدیرعامل تامین سرمایه نوین، با ارایه توضیح کوتاهی درباره این پلتفرم گفت: در راستای فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه، این پلتفرم امکان دسترسی افراد بدون مراجعه به شبکه بانکی و زیرمجموعه‌های آن را برای ثبت سرمایه‌گذاری و معامله صندوق‌های تنوین فراهم کرده است.


به گفته رزاقی، تامین سرمایه نوین، به‌عنوان نخستین مجموعه سرمایه‌گذاری توانسته است با همکاری اسنپ، خارج از بازار سرمایه مجوز سرمایه‌گذاری غیر مستقیم را فراهم کند که ازجمله مزایای آن، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هاست.


بازدهی بیش‌تر در سرمایه‌گذاری غیر مستقیم


در ادامه این نشست، مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ نیز سخنانی ایراد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه یک کار تخصصی و نیازمند صرف زمان، دانش و تخصص‌های لازم است. با توجه به بررسی‌های موجود در دنیا، سرمایه‌گذاری مستقیم همواره بازدهی بیش‌تر و نتایج بهتری را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد و این مهم برای بازار سرمایه ایران نیز مصداق دارد.


وی افزود: اسنپ با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین مجموعه تخصصی با شمار زیاد کاربران ر سراسر کشور، توانست در یک همکاری مشترک با سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین، امکان سرمایه‌گذاری غیر مستقیم خارج از بازار سرمایه را فراهم کند. این همکاری یک‌ساله، منجر به ایجاد پلتفرم مدیریت سرمایه در سوپر اپ اسنپ شده است تا کاربران اسنپ با ثبت نام در این پلتفرم، سرمایه‌گذاری خود را تکمیل کنند.


وی در پاسخ به پرسش مشترک خبرنگاران مبنی بر وضعیت عرضه اولیه سهام اسنپ در بازار سرمایه، اظهار کرد که مراحل پذیرش در حال انجام است!


خبرنگار: مولود غلامی


انتهای خبر

0
0