بورس۲۴
1401/10/13
13:28
رفت و برگشت شاخص کل به کانال ۱,۶ میلیون واحد

امروز بازار شروع مثبتی داشت و تا ۴۰ دقیقه ابتدایی عمده نمادها مثبت بودند و حقیقی ها نیز مانند دیروز اقدام به ورود نقدینگی به بازار کردند. اما در ادامه فروشندگان قدرت را در دست گرفتند و تا پایان بخش سرخ رنگ بازار به ۶۰ درصد افزایش یافت.

رفت و برگشت شاخص کل به کانال 1,6 میلیون واحد

بورس۲۴ : امروز بازار شروع مثبتی داشت و تا ۴۰ دقیقه ابتدایی عمده نمادها مثبت بودند و حقیقی ها نیز مانند دیروز اقدام به ورود نقدینگی به بازار کردند. اما در ادامه فروشندگان قدرت را در دست گرفتند و تا پایان بخش سرخ رنگ بازار به ۶۰ درصد افزایش یافت.


ارزش معاملات خرد با رشد ۲۸ درصدی نسبت به دیروز به بالای ۸,۶ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات و فرآورده های نفتی انجام شد. ارزش معاملات گروه خودرو و ساخت قطعات حدود ۲,۶۵۰ میلیارد تومان بود.


تراز پول خرد بازار منفی ۲۴۰ میلیارد تومان شد. صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار نیز با خروج حدود ۸۰ میلیارد تومانی پول خرد مواجه شدند.


گروه های بانک ها و موسسات اعتباری، سرمایه گذاری ها و قند و شکر و نمادهای خودرو، وتجارت، وپاسار، وبملت، سپاها، کلوند، خساپا، قچار، فسازان و وطوبی بیشترین ورود پول خرد را تجربه کردند.


عمده ترین خروج پول خرد از گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی و نمادهای فولاد، فملی، خگستر، شپنا، فارس، وغدیر، درهآور، شستا، تاپیکو و شگویا صورت گرفت که با بیشترین حمایت حقوقی ها همراه شد.


شاخص کل که طی نیم ساعت ابتدایی به کانال ۱,۶ میلیون واحدی مجددا راه یافته بود در پی فشار عرضه ها حدود ۱,۹۰۰ واحد افت را نسبت به دیروز متحمل شد و در محدوده یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحد ایستاد. خودرو و خساپا بیشترین اثر مثبت و کگل، فملی، نوری، فولاد و پارس عمده ترین اثر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما حدود ۲,۳۰۰ واحد بالاتر از ارتفاع دیروز ایستاد و در محدوده ۴۷۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس هم ۳۱ واحد رشدد داشت.

انتهای خبر

0
0