بتاسهم
1401/03/08
10:34
مجمع #کزغال 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت زغال سنگ پروده طبس در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری...

مجمع


#کزغال



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت زغال سنگ پروده طبس در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است که اهم نکات مطرح شده آن به شرح زیر است:



✅ محدوده ذغالی در اختیار شرکت زغالسنگ پرورده طبس از نوع زغال سنگ کک شو است که ۶۳ میلیون تن ذخیره زمین شناسی و ۳۱ میلیون تن ذخیره قابل استخراج است.



✅ راه اندازی واحدهای کوچک سازی جدید در ایران به ظرفیت کلی ۳۴۵۰ هزار تن میزان تقاضای کنسانتره زغال سنگ کشور را تا میزان۴۸۳۰ هزار تن افزایش داده است.



✅ کشور در حال حاضر حدود دو میلیون تن کسری زغال سنگ نسبت به تقاضا را دارد.



✅ در حال حاضر سالیانه به میزان حدودی ۱/۶۵ تن کنسانتره در کشور تولید می‌شود که زغال سنگ پروده طبس به طور متوسط حدود ۷۲ درصد تولید منطقه ای و ۳۵ درصد تولید کشوری را به خود اختصاص داده است.



✅ میزان سرمایه گذاری های انجام شده و طرح های تعریف شده که در آینده به بهره برداری می رسد، انجام مطالعات جهت احداث واحد بهینه‌سازی کیفیت زغال سنگ و طرح خریداری تجهیزات ست دوم لانگوال است. ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار تن جهت تامین نیاز مصرف صنایع فروآلیاژ و جمع آوری و تغلیظ و تولید زغال با مشخصه کیفی مورد نظر و تولید محصول با کیفیت یکنواخت از مهمترین دلایل و ضرورت اجرای این پروژه است.



✅ افزایش ظرفیت استخراج زباله به میزان ۵۲۰ هزارتن و افزایش ظرفیت تولید کنسانتره به میزان ۲۰۸هزارتن از دیگر دلایل ضرورت اجرای این پروژه به شمار می رود.



✅ طراحی تجهیزات آماده سازی و استخراج بلوک شیشه معدن پرورده ۴ طبس از دیگر پروژه‌های شرکت به شمار می‌رود که طی آن منطقه پرورده ۴ به بلوک های مختلف تقسیم شده که بلوک ۶ پرورده ۴ با وسعت ۱۴ کیلومتر مربع و بلوک های اطراف آن با وسعت حدود ۴۵ کیلومتر مربع از طریق مزایده در اختیار شرکت زغال سنگ پروده طبس قرار گرفت و میزان تولید زغال خام ۳۰۰ هزار تومان در سال برآورد شده است.



انتهای خبر

0
0