فرارسانه
1401/01/23
14:58
📆به دنبال استراحت و اصلاح قیمت‌ها (سه‌شنبه 23 فروردین) ✅6 میلیارد برگه سهم امروز در فرابورس دست‌به‌دست شد 📌فرابورس ایران طی روز جاری با معاملات...

📆 به دنبال استراحت و اصلاح قیمت‌ها (سه‌شنبه ۲۳ فروردین)



✅ ۶ میلیارد برگه سهم امروز در فرابورس دست‌به‌دست شد




📌فرابورس ایران طی روز جاری با معاملاتی به ارزش بالغ‌بر ۴ هزار میلیارد تومان کار خود را به پایان رساند.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، درداد و ستدهای روز جاری بازارهای فرابورس ایران (سه‌شنبه بیست و سوم فروردین‌ماه) بیش از ۶.۲ میلیارد برگه انواع اوراق مالی در ۲۷۶ هزار نوبت دست‌به‌دست شدند که ارزش این مبادلات بیش از ۴هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود.




☸️ عملکرد بازارها به تفکیک بررسی آمار معاملات به تفکیک بازارهای فرابورس نشان می‌دهد امروز حدود ۶ میلیارد برگه سهام به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان مورد خریدوفروش قرارگرفته‌اند.



همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی هم ۷ میلیون اوراق به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان معامله شد و بالغ‌بر ۱۶ میلیون برگه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز عملیات بازار باز بود.



☸️ استراحت آیفکس امروز شاخص کل فرابورس که آیفکس نام‌گذاری شده بعد از چندین روز متمادی رشد، تصمیم به استراحت گرفت. این استراحت و عقب‌نشینی ۲۵۹ واحدی با افت قیمت نمادهای هرمز، زاگرس، آریا، صبا، شگویا، ارفع و شاوان رقم خورد.


درنهایت هم دماسنج فرابورس با قرا گرفتن در عدد ۱۹ هزار و ۹۳۰ ، کار خود را در روز سه‌شنبه به پایان رساند.



فعالان بازار نیز بیشترین تحرکات را در نمادهای تجلی، آریا، کرمان، ثتران، فرابورس ، صبا و فزر داشتند تا این نمادها عنوان پر تراکنش‌های بازار را از آن خود کنند.



☸️ سبز و قرمزهای فرابورسی همچنین صدرنشینی بازار نیز با بیشترین افزایش قیمت متعلق به نمادهای کپرورو، دماوند، کیمیا، فرزین، ثتران، بزاگرس و ساروج بود.


در مقابل نمادهای هرمز، تجلی، فرابورس، فروی، بنو، زفکا و وپویا بیشترین افت قیمت‌ها را داشتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0