بورس پرس
1402/03/19
00:00
بازدید رییس سازمان بورس از غرفه چهار سوق مالی پارسیان

رییس سازمان بورس در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی از غرفه چهارسوق مالی پارسیان بازدید کرد و این گروه را از نوآوران ارائه خدمات جامع و یکپارچه به مشتریان در تمام حوزه ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجید عشقی رییس سازمان بورس در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی از غرفه چهار سوق مالی پارسیان بازدید و با کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان و حمیدرضا رفیعی مدیر عامل گروه مالی پارسیان دیدار و گفت و گو کرد.


بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمانه گفت و گوهایی در خصوص فعالیت های بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان در بازار سرمایه و آخرین خدمات این گروه صورت گرفت.


عشقی، بانک و گروه مالی پارسیان را از نوآوران و گروه های توانمند صنعت مالی که خدمات جامع و یکپارچه ای به مشتریان در تمام حوزه ها ارائه می دهند دانست و در خصوص جدیدترین دستاورد سازمان بورس در سامانه سجام توضیحاتی ارائه داد.


در روز سوم نمایشگاه نیز غرفه چهارسوق مالی پارسیان شاهد رفت و آمد مقامات مسئولین حوزه مالی بود و بازدیدکنندگان ضمن بازدید از این غرفه در دوره های مختلف آموزشی از جمله دوره آشنایی با بیمه شخص ثالث و نحوه انتقال تخفیفات آن و همچنین دوره های آشنایی با جدیدترین نرم افزارهای کارگزاری بورس و همچنین لیزینگ شرکت کردند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0