سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/26
08:48
#خودروسازی 🚦در گروه خودروسازی بر اساس مصوبه کیمته خودرو که تعیین‌کننده شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های آن است دو شرط در رهن بودن یکساله سند خودروها و ...

#خودروسازی



🚦در گروه خودروسازی بر اساس مصوبه کیمته خودرو که تعیین‌کننده شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های آن است دو شرط در رهن بودن یکساله سند خودروها و ممنوعیت ثبت‌نام و صدرو فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته قرار است حذف شوند که این خبر محرک رشد فروش مقداری این خودروسازان خواهد بود.



🚙در نماد #خودرو بعد از اینکه یک رشد حدود ۳۰ درصدی را تجربه کرد روند معاملات بالا به پایینی را شاهد بودیم و دست آخر سهم با نبض منفی به کار خود پایان داد.



🚗در دیگر نماد این گروه یعنی #خگستر که صف خرید مستحکمی داشت، در نیمه دوم تحت تاثیر جو حاکم بر بازار صف تقاضا آب رفت و فشار عرضه بر این سهم حاکم شد. به نظر این اتفاق پس از رشد خوب اخیر منطقی بوده و چنانچه سهم برای دو روز در این سطوح دوام بیاورد، انرژی خوبی برای حرکت بعدی ذخیره خواهد شد.



🚗به نظر می‌رسد بازگشایی #خساپا در محدوده مثبت و عرضه سنگینی که در این نماد رخ داد و از طرف درگیر بودن خودرو با مقاومتی که سد راهش هست باعث سرریز شدن فشار فروش به بازار و تغییر ذائقه بازار شده باشد.



انتهای خبر

0
0