سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/19
08:59
#ساختمانی 🏘این روز‌ها بخشی از جریان پولی بازار به سمت گروه‌های کوچک بازار پمپاژ می‌شود. روند معاملات روزهای اخیر نشان می‌دهد که بخشی از این نقدینگ...

#ساختمانی



🏘این روز‌ها بخشی از جریان پولی بازار به سمت گروه‌های کوچک بازار پمپاژ می‌شود. روند معاملات روزهای اخیر نشان می‌دهد که بخشی از این نقدینگی بازار راهی انبوه‌سازان بورس تهران شده است. بنابراین نوسان‌گیران نیم‌نگاهی به نمادهای گروه ساختمانی دارد.



📈در این گروه #ثبهساز حرکت زیبایی در کانال صعودی خود داشته و اکنون از مقاومت خود عبور کرده است. این سهم چنانچه طی معاملات امروز و فردا بالای ۲۴۰ تومان تثبیت شود، می‌تواند به مرور تا کانال ۳۰۰ تومانی پیشروی داشته باشد.



🔰در سوی دیگر #کرمان را داریم که پس از بازدهی ۶۰ درصدی اخیر، روند نوسانی را در پیش گرفته است. این سهم برای برگشت به مدار رشد نیاز به گذر پر قدرت از مقاومت ۱۴۵ تومانی دارد.



✅در #ثنوسا هم طی چند روز اخیر شاهد افزایش حجم معاملات هستیم. این سهم به کف ۸۰۰ تومانی واکنش مثبت نشان داده اما برای آغاز رالی جدید نیاز به گذر از مقاومت ۹۱۰ تومان دارد.



🌀در نهایت به #وساخت اشاره داشته باشیم که در کانال افقی ۴.۸۰۰ و ۵.۵۰۰ تومان محصور شده و تا زمانی که قیمت از یک سمت با قدرت عبور نکند به نظر این سناریو قیمتی در تکرار باشد.



انتهای خبر

0
0