آکادمی هلاکوئی
1400/03/15
13:28
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۵ خرداد)

بهبود قیمت بیت کوین پس از آخرین سقوط…

بهبود قیمت بیت کوین پس از آخرین سقوط


پس از اینکه در روزهای آخر هفته گذشته قیمت BTC به زیر ۳۴۰۰۰ دلار سقوط کرد، در طول هفته این دارایی عملکرد خوبی از خود نشان داد به طوریکه برای چند روز متوالی به تدریج در حال افزایش بود و حتی موفق شد سطوح بالاتر از ۳۷۰۰۰ دلار را فتح کند.


گاوها توانستند بیت کوین را به بالاترین سطح شش روزه آن یعنی در حدود ۳۹۵۰۰ دلار برسانند، اما همانطور که در چند هفته گذشته بارها اتفاق افتاد بوده، موق نشدند از این سطح عبور کنند. درست برعکس، بیت کوین پس از انتشار یک توییت بحث برانگیز دیگر توسط مدیر عامل تسلا، بار دیگر شروع به ریزش کرد.


به دنبال توییت کردن آهنگ لینکین پارک و یک قلب شکسته، این ارز رمزنگاری شده با ۴۰۰۰ دلار سقوط، به پایین ترین سطح روزانه خود در ۳۵۵۰۰ دلار رسید.


با این حال ، گاوها در این مرحله دوباره وارد عمل شدند و آن را به بالا هدایت کردند. هم اکنون، BTC با قیمتی حدود ۳۷۵۰۰ دلار معامله می شود و سرمایه بازار آن ۷۰۰ میلیارد دلار است.


آلتکوین ها سبزپوش شده اند


همزمان با اصلاح دیروز بازار ، آلتکوین ها بیشتر متحمل ضرر شدند. اتریوم تا زیر ۲۶۰۰ دلار کاهش یافت، اما با اصلاحی قابل ملاحظه به تراز ۲۸۰۰ دلار بازگشت.


بایننس کوین نیز با افتی شدید به زیر ۳۷۰ دلار ریزش کرد. با این حال، BNB طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین افزایش را در بین ۱۰ ارز برتر بازار داشته است. در نتیجه، این دارایی ۴۰۰ دلار بهبود یافته و اکنون ۴۲۰ دلار قیمت دارد.


Cardano (۶٪) ، DOGE (۵.۵٪) ، XRP (۵٪) ، DOT (۷٪) ، UNI (۵٪) ، BCH (۳٪) ، و LINK (۵٪) نیز امروز به رنگ سبز هستند.


بازار 15 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 خرداد)

Theta Fuel و DAO هم دو آلتکوینی هستند که در بین ارزهای دارای ارزش بازار کمتر چشمگیرترین عملکرد را در مقیاس ۲۴ ساعته داشته اند. این دو دارایی به ترتیب با ۲۵٪ رشد به ۰.۵ دلار و ۲.۷۵ دلار رسیده اند.


Siacoin (۱۵٪), Solana (۱۳٪), KuCoin Token (۱۳٪), PancakeSwap (۱۲٪), THETA (۱۲٪), IOTA (۱۱٪), Nexo (۱۰٪) و Telcoin (۱۰٪) هم به دنبال آنها قرار می گیرند.


در نهایت، ارزش بازار رمزنگاری از دیروز کمی بیش از ۸۰ میلیارد دلار افزایش یافته و به حدود ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0