آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
23:50
خرید ۴ درصد از سهام Coinme، توسط MoneyGram!

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ۵ ژانویه(۱۵ دی)، سرویس…

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ۵ ژانویه(۱۵ دی)، سرویس انتقال پول مستقر در دالاس، مانی گرام ( MoneyGram )، ۴ درصد از سهام صرافی ارزهای نقدی کوین می ( Coinme ) را به دست آورده است.


این اپراتور محبوب ATM اکنون دور سرمایه گذاری سری A خود را به پایان رسانده است.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، MoneyGram در ماه می(اردیبهشت) شراکت با Coinme را اعلام کرد تا امکان خرید بیت کوین با پول نقد و برداشت آن در ۲۰۰۰۰ مکان سرمایه گذاری در سراسر ایالات متحده فراهم شود.


انتظار می رود این سرویس جدید، در سال جاری در سایر کشورها نیز در دسترس قرار گیرد.


MoneyGram در بیانیه مطبوعاتی خود ادعا می کند که ابتکارات مشترک دیگری با Coinme دارد.


در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۷)، صرافی Coinme با شرکت کوین استار ( Coinstar ) همکاری کرد تا امکان فروش بیت کوین را فراهم کند. در اواخر سال ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، این قابلیت به ۵۰۰۰ ماشین مرتب سازی( change-sorting machines ) در سراسر ایالات متحده گسترش یافت.


Coinme ، اولین شرکت ATM دارای مجوز در ایالات متحده، در حال حاضر مجاز به فعالیت در ۴۸ ایالت ایالات متحده میباشد.


این شرکت همچنین سرویس دربان تریدینگ ( concierge trading ) و سایر خدمات را برای کاربران بر روی کیوسک های ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.


الکس هلمز( Alex Holmes )، مدیرعامل MoneyGram می گوید که این سرمایه گذاری، چشم انداز را برای گسترش دسترسی به ارزهای دیجیتال پر رنگ می کند:


“در MoneyGram ، ما همچنان نسبت به فرصت‌های گسترده‌ای که در دنیای همیشه در حال رشد ارزهای دیجیتال وجود دارد و توانایی‌مان برای عملکرد به‌عنوان پلی سازگار برای اتصال دارایی‌های دیجیتال به ارزهای فیات محلی، صعودی هستیم.»


قابل ذکر است که Coinme مبلغ ۱.۵ میلیون دلار از ایکسپرینگ ( Xpring )، شرکت زیرمجموعه سرمایه گذاری و توسعه باز ریپل( Ripple )، در طول دور مالی سری A-۱ خود جمع آوری کرد.


MoneyGram در ماه مارس(اسفند ۱۳۹۹) گذشته، رسما به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC ) علیه این ارائه دهنده فناوری دفتر کل توزیع شده مستقر در سانفرانسیسکو، روابط خود را با ریپل قطع کرد.


در ماه اکتبر(مهر)، MoneyGram همچنین اعلام کرد که با بنیاد توسعه استلار( Stellar ) به منظور استفاده از USD Coin ، دومین استیبل کوین محبوب، به عنوان ارز پل ارتباطی، ارتباط برقرار کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0