رمزارز نیوز
1401/05/19
16:00
دسترسی کاربران اندروید به برنامه غیرمتمرکز کاردانو!

کیف پول Flint در توییتی جدید اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی خود، کاربران اندروید اکنون… مطالعه مطلب ...

کیف پول Flint در توییتی جدید اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی خود، کاربران اندروید اکنون می‌توانند با استفاده از مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) به اپلیکیشن غیرمتمرکز کاردانوی خود دسترسی داشته باشند.


به‌روزرسانی جدید Flint برای اندروید، چندین ویژگی جدید را به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها یک مرورگر dApp برای اتصال به dAppها در اکوسیستم کاردانو است. کیف پول Flint هفته گذشته همین ویژگی‌ها را برای کاربران iOS راه‌اندازی کرده بود.


قابل‌ذکر است که اکوسیستم کاردانو دارای یک اکوسیستم برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در حال رشد با یک جامعه نوظهور است که بسیار چشم‌به‌راه هاردفورک واسیل هستند؛ چراکه با اجرای آن، مقیاس‌پذیری این شبکه به طرز قابل‌توجهی افزایش می‌یابد و قراردادهای هوشمند بهبود خواهند یافت. بیش از هزار dApp در حال توسعه در انتظار این ارتقا هستند تا از ویژگی‌های جدید آن استفاده کنند.


علی‌رغم اینکه کاربران انتظار داشتند هاردفورک واسیل در پایان ماه جولای عرضه شود، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند این راه‌اندازی را برای چند هفته عقب بیندازند. بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون به کاربران اطمینان داده است که هاردفورک در مراحل پایانی آزمایش است و بیش از این به تعویق نخواهد افتاد.


در حال حاضر، کاردانو با قیمت ۰٫۵۱۰۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۳۸ درصد کاهش اما نسبت به هفت روز گذشته، ۱٫۰۲ درصد افزایش داشته است.


انتهای خبر

0
0