فارس نیوز
1401/12/20
12:27
سقوط ۱۰ درصدی بیت کوین در ۷ روز

اگرچه طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین کمی افزایش یافته و دوباره به بالای ۲۰ هزار دلار بازگشته، اما طی ۷ روز گذشته بیش از ۱۰ درصد سقوط کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین به‌عنوان اصلی‌ترین ارز مجازی در جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷ درصد رشد کرده و به ۲۰ هزار و ۱۲۵ دلار رسیده است. با این حال اما قیمت این ارز مجازی در ۷ روز گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش داشته است. با این حساب ارزش کل بازار جهانی بیت‌کوین به ۳۸۸ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ میلیون بیت کوین به ارزش ۳۹ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد بیت کوین‌های جهان هم از ۱۹ میلیون و ۳۱۴ هزار عدد گذشته است.


قیمت اتریوم هم در معاملات امروز ۱.۷ درصد بالا رفته و به ۱۴۳۴ دلار رسید. این ارز مجازی اما در ۷ روز گذشته ۸.۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در معاملات امروز همچنین ریپل ۱.۳ درصد ریخت و هم‌اکنون ۳۶ سنت در هر واحد معامله می‌شود.



قیمت ارز مجازی کاردانو هم در ۷ روز گذشته ۹.۶ درصد پایین آمده، اما در معاملات امروز ۱.۵ درصد بالا رفته است. بیشترین سقوط قیمت در ۷ روز گذشته در میان ارزهای مجازی مطرح بازار، مربوط به دوج کوین بوده که ۱۵ درصد سقوط کرده و در معاملات امروز هم ۱.۴ درصد پایین آمده است. این ارز مجازی در حال حاضر ۰.۰۶۴ دلار در هر واحد دست به دست می‌شود.


ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی در معاملات امروز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و ۹۲۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۵ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده که حدود ۴۲ درصد آن مربوط به بیت کوین بوده است.


پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/


انتهای خبر

0
0