رمزارز نیوز
1402/03/06
16:09
نهنگ‌های شیبا در حال تخلیه ذخایر خود در بازار! افت قیمت بیشتری در راه است؟

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر از لحاظ ارزش بازار که در ۳۰ روز گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد افت قیمت داشته… مطالعه مطلب ...

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر از لحاظ ارزش بازار که در ۳۰ روز گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد افت قیمت داشته است، همچنان از سوی نهنگ‌ها تحت فشار فروش قرار دارد.


به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های Spot On Chain، یک نهنگ ارز دیجیتال طی یک تراکنش ۴۹۹٫۶ میلیارد شیبا (قیمت تقریبی ۴٫۲ میلیون دلار) را به صرافی هات‌بیت انتقال داد. لازم به ذکر است که این نهنگ پس از بیدار شدن از یک خواب ۷ ماهه این تراکنش را انجام داد.


طبق گزارش‌ها، علی‌رغم اینکه قیمت شیبا اینو در ۹۰ روز گذشته، بیش از ۳۰ درصد سقوط کرده است، این نهنگ هنوز از فروش دارایی‌های خود ۲۰۰ درصد سود داشته است.


بر اساس داده‌های موجود، کیف پول این نهنگ در رالی صعودی شیبا در سال ۲۰۲۱ نیز، زمانی که این میم کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۶۵ دلار معامله می‌شد، حدود ۹۰۰ میلیارد SHIB را به صرافی هات‌بیت انتقال داد و حدود ۵۸ میلیون دلار سود داشت.


لازم به ذکر است که اگرچه ترند جدید بازار میم کوین‌ها، یعنی پپه قورباغه (PEPE) با رشد ۲,۵۰۰ درصدی خود در ۶۰ روز گذشته، توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده و با شکست دوج کوین و شیبا، به پرفروش‌ترین میم کوین در چند هفته اخیر تبدیل شده است، با این حال، شیبا همچنان بزرگترین ارز دیجیتالی است که ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم در اختیار دارند. بر اساس داده‌های موجود، این کیف پول‌ها دارای ۶۰۱ میلیون دلار SHIB هستند که تقریبا ۱۲ درصد از کل دارایی آنها را تشکیل می‌دهد.


انتهای خبر

0
0