رمزارز نیوز
1401/02/31
13:08
ظهور نشانه‌های امیدوارکننده در بازار دوج کوین!

بر اساس گزارش IntoTheBlock، سودآوری بزرگ‌ترین میم کوین جهان پس از سقوط اخیر به زیر ۵۰ درصد اکنون به ۵۳ درصد… مطالعه مطلب ...

بر اساس گزارش IntoTheBlock، سودآوری بزرگ‌ترین میم کوین جهان پس از سقوط اخیر به زیر ۵۰ درصد اکنون به ۵۳ درصد افزایش یافته است. سیگنال‌ها همچنین، نشانه‌هایی از صعود قیمت این ارز نشان می‌دهند.


در حال حاضر، هولدرهای دوج کوین با توجه به آدرس‌هایی که بیش از یک سال است که این ارز را در اختیار دارند، حدود ۶۲ درصد هستند. آمارها نشان می‌دهند که ۳۳ درصد از آدرس‌ها، دوج کوین های خود را به مدت حدود یک سال نگه داشته‌اند؛ درحالی‌که برای حدود چهار درصد آدرس‌ها، این زمان، کمتر از یک ماه است.


بیشتر بودن تعداد هولدرهای بلندمدت و میان‌مدت می‌تواند نشان‌دهنده افزایش خرید دوج کوین توسط این گروه از سرمایه‌گذاران باشد.


از مهم‌ترین تحولات اخیر دوج کوین می‌توان به اعلام پذیرش آن توسط یک کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی به نام TAG Heuer اشاره کرد. اوایل هفته نیز پلتفرم معاملاتی Robinhood اعلام کرد که در کیف پول جدیدش، Robinhood ۳، به کاربران خود اجازه معامله یا معاوضه ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین و nft ها را بدون پرداخت هزینه می‌دهد.


آمارها در زمان انتشار این خبر، نشان‌دهنده قرار داشتن دوج کوین در رده چهارم دارایی‌های برتر ۴۰۰۰ هزار نهنگ اول بایننس است. ارزش دوج کوین ذخایر این نهنگ‌ها نزدیک به ۲۸.۴۰۰.۰۰۰ دلار است.


انتهای خبر

0
0