سهامیاب - آموزش بورس
1400/01/24
09:03
#پالایشی ✍️ در گروه پالایشی جمع‌آوری صف فروش #شپنا از منطقه حمایتی 1.190 – 1.200 تومانی موجب شد تا بازار به خاتمه یافتن روند کاهشی پالایشی‌ها امید...

#پالایشی



✍️ در گروه پالایشی جمع‌آوری صف فروش #شپنا از منطقه حمایتی ۱.۱۹۰ – ۱.۲۰۰ تومانی موجب شد تا بازار به خاتمه یافتن روند کاهشی پالایشی‌ها امیدوار شود. شپنا چنانچه بتواند حمایت اشاره شده را حفظ نماید، به مرور تا سطوح ۱.۵۰۰ – ۱.۶۰۰ تومانی رشد خواهد کرد و در این مسیر سایر پالایشی‌ها نیز رشد خواهند کرد.



📈 در این گروه #شتران هم پر حجم معامله می‌شود. این سهم تهرانی باری دیگر شانس خود را برای شکست مقاومت ۱.۱۰۰ – ۱.۱۵۰ تومانی و پیشروی تا سطوح ۱.۴۰۰ تومانی تست خواهد کرد. در #شبندر کماکان فشار فروش پابرجاست اما چنانچه بحث تزریق نقدینگی توسط هلدینگ‌ها قطعی شود، این سهم مورد توجه حقوقی‌ها قرار خواهد گرفت.



✅ در شرکت‌های تولیدکننده روغن موتور کماکان تاکید ما به روی #شسپا است. سهمی با شرایط بنیادی و افزایش سرمایه. البته #شپاس هم بد نیست و در سال جاری تحولات خوبی در سوددهی شرکت خواهیم داشت. در کنار این دو نماد #شرانل هم مورد توجه خواهد بود. نفتی‌ها در دوره ۱۲ ماهه به سود خوبی خواهند رسید.



انتهای خبر

0
0