سهم برتر (بست بورس ۹۷)
1399/09/24
12:06
#دانا مدیر سرمایه گذاری بیمه دانا: جزییات افزایش سرمایه بیمه دانا از تجدید ارزیابی روز گذشته خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ب...

#دانا مدیر سرمایه گذاری بیمه دانا: جزییات افزایش سرمایه بیمه دانا از تجدید ارزیابی



روز گذشته خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های بیمه دانا در کدال منتشر شد که همفکران دراین خصوص تماسی با مدیر سرمایه گذاری این مجموعه داشت.


ایرانشاهی در گفت و گو با همفکران در پاسخ به این پرسش که جزییات تجدید ارزیابی دارایی های بیمه دانا چگونه است، گفت: همه جزییات به طور کامل در اطلاعیه کدال منتشر شده است.


وی همچنین درباره درصد این افزایش سرمایه گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست و همان طور که در اطلاعیه کدال قید شده ، تجدید ارزیابی بیمه دانا از محل زمین است.


این مقام مسول در بیمه دانا در پاسخ به این پرسش همفکران که آیا این افزایش سرمایه امسال انجام می شود، گفت: تازه آغاز این فرآیند است، مجموعه بیمه دانا تمام تلاش خود را می کند تا تجدید ارزیابی این شرکت طی سال جاری انجام شود.


وی در خاتمه بازهم تاکید کرد: سهامداران برای اطلاع از جزییات کامل این افزایش سرمایه به اطلاعیه سایت کدال مراجعه کنند.


به گزارش همفکران روز گذشته شرکت بیمه دانا طی اطلاعیه ای در سایت کدال از موافقت هیات مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.


براین اساس، ابراهیم کاردگر مدیرعامل "دانا" اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین) با بهره مندی از مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی به جهت اصلاح ساختار مالی با استفاده از معافیت مالیاتی حکم مقرر در تبصره یک ماده ۱۴۹ قانون مالیات های مستقیم در جلسه ۲۳ آذر هیات مدیره مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


تعیین مبلغ و درصد افزایش سرمایه پس از اتمام ارزیابی دارایی‌های ثابت توسط هیات کارشناسی و تهیه گزارش های توجیهی افزایش سرمایه به نتایج حاصل از ارزیابی فوق و اصول کلی شرایط مانند موافقت و تصویب مجمع فوق‌العاده سهامداران، اخذ مجوز های لازم از سازمان های ذیربط و انجام تمامی اقدامات قانونی طبق دستورالعمل های ابلاغی خواهد بود./همفکران

انتهای خبر

0
0