رمزارز نیوز
1401/03/24
13:30
خطر از بیخ گوش ترون رد شد!

روز دوشنبه ۱۳ ژوئن، یک فروپاشی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال رقم خورد، اما اوضاع برای ترون (Tron) بدتر از همه… مطالعه مطلب ...

روز دوشنبه ۱۳ ژوئن، یک فروپاشی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال رقم خورد، اما اوضاع برای ترون (Tron) بدتر از همه بود. در ابتدای این روز، USDD استیبل کوین الگوریتمی ترون، به‌طور موقت، پیوند خود با دلار را از دست داد. این اتفاق، بر قیمت TRX، توکن بومی این شبکه هم تاثیر مستقیم گذاشت و سبب کاهش قیمت ۱۶ درصدی آن شد. امری که البته کاهش ارزش دلار امریکا و روند کلی بازار نیز در آن بی‌تاثیر نبودند.


به همین خاطر، جاستین سان، رئیس بنیاد ترون وارد صحنه شد و اعلام کرد که به سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) ترون، ۷۰۰ میلیون دلار USDC به‌منظور حفظ اتصال UCDD به دلار، تزریق شده است. پس از این اظهارات به نظر می‌رسد وضعیت این استیبل کوین، بهبود یافته و اکنون در محدوده ۰٫۹۹ دلار معامله می‌شود.


پیش از این نیز، جاستین سان گفته بود که برای پرهیز از اتفاقاتی که برای UST افتاد، استیبل کوین USDD وثیقه ۱۳۰ درصدی خواهد داشت.


با وجود بازگشت پیوند USDD به دلار، روند نزولی TRX متوقف نشد، بنابراین، جاستین سان، اعلام کرد که دو میلیارد دلار را برای مقابله با موقعیت‌های معاملاتی شورت (فروش) در بایننس اختصاص داده و در عین حال، در خصوص شورت اسکوییز (short-squeeze) رمزارز TRX هشدار داد. تاکنون، قیمت TRX به‌اندازه ۳ درصد بهبود یافته است.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0