اخبار اکس نوین
1400/09/09
00:00
علیرغم روند نزولی، تعداد آدرس‌های فعال کاردانو به اوج جدیدی رسید

اکس نوین: علیرغم روند نزولی کاردانو و اخبار منفی مانند حذف از پلتفرم معاملاتی ای تورو که اخیرا پیرامون این رمزارز را فرا گرفته، تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه بلاکچینی به رکورد جدیدی رسیده است. اخبار منفی اخیر باعث شد تا قیمت کاردانو به پایین‌ترین سطح سه ماه اخیر خود کاهش یابد. با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران از این فرصت برای خرید بیشتر استفاده کرده باشند. رکورد جدید تعداد آدرس‌های فعال شبکه کاردانو فعالیت در شبکه کاردانو در چند هفته گذشته به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و همبستگی معکوسی با قیمت دارایی دیجیتال نشان داده است. در طول سال جاری، تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه کمی…

اکس نوین : علیرغم روند نزولی کاردانو و اخبار منفی مانند حذف از پلتفرم معاملاتی ای تورو که اخیرا پیرامون این رمزارز را فرا گرفته، تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه بلاکچینی به رکورد جدیدی رسیده است.


اخبار منفی اخیر باعث شد تا قیمت کاردانو به پایین‌ترین سطح سه ماه اخیر خود کاهش یابد. با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران از این فرصت برای خرید بیشتر استفاده کرده باشند.


فعالیت در شبکه کاردانو در چند هفته گذشته به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و همبستگی معکوسی با قیمت دارایی دیجیتال نشان داده است. در طول سال جاری، تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه کمی بالاتر از ۲۰۰۰۰۰ آدرس قرار داشت اما این روند در سه‌ماهه چهارم سال تغییر کرد.


از آنجایی که قیمت کاردانو در سه‌ماهه چهارم افزایش یافت، تعداد آدرس‌های فعال نیز افزایش یافت و رکورد قبلی خود را شکست و در اواسط ماه نوامبر به ۲۵۰۰۰۰ آدرس رسید.


در حال حاضر، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه کاردانو برای اولین بار از ۴۰۰۰۰۰ آدرس فراتر رفته که نقطه عطفی شگرف برای این شبکه بلاکچینی محسوب می‌شود.


آدرس‌های فعال تنها معیاری نیستند که در هفته‌های اخیر رشد کرده‌اند. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که تعداد کیف پول‌های جدید نیز در شبکه بلاکچینی کاردانو افزایش یافته است که اساسا از همان الگوی تعداد آدرس فعال در شبکه پیروی می‌کند.


بر اساس این داده‌ها، بیش از ۱۰۰۰۰۰ آدرس جدید در ماه نوامبر به شبکه کاردانو اضافه شده است. جالب است بدانید درصد قابل‌توجهی از این آدرس‌ها، پس از کاهش قیمت کاردانو به زیر ۲ دلار ایجاد شده‌اند.


علیرغم روند نه چندان خوب کاردانو در روزهای اخیر، هیچ نشانه‌ای از افت در پذیرش این شبکه مشاهده نمی‌شود. سرمایه‌گذاران همواره نسبت به آینده پروژه کاردانو امیدوار بوده‌اند و این را در طول هفته گذشته بار دیگر نمایش داده‌اند.


منبع newsbtc


انتهای خبر

0
0