آکادمی هلاکوئی
1400/09/30
09:50
اکنون کاربران BitPay میتوانند رمزارزها را با کارمزد صفر خریداری کنند

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که در ۲۰…

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) توسط BitPay منتشر شد، این شرکت مستقر در آتلانتا با ارائه‌دهنده خدمات تبدیل فیات به کریپتو، شرکت Simplex، وارد همکاری شده است تا خرید ارزهای رمزنگاری‌شده بدون کارمزد را در برنامه کیف پول خود برای مشتریان در ایالات متحده فراهم کند. این پیوند نیاز به استفاده از صرافی رمزارزی را به منظور تامین مالی کیف پول خود نفی می کند.


کاربران کیف پول بیت‌پی می‌توانند با کمک Apple Pay، Google Pay و همچنین کارت نقدی بیت پی، تعداد زیادی رمزارز خریداری کنند.


نمرود لهاوی (Nimrod Lehavi)، مدیرعامل سیمپلکس می‌گوید که این مشارکت سهولت ورود افرادی که تازه وارد کریپتو شده‌اند را میسر می سازد و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون پرداخت هیچ کارمزدی، وارد بازار رمزارزها شوند:


“ما کارمزد صفر را برای کاربران بیت پی اعمال می‌کنیم تا هرکسی، در هر مکانی، این فرصت را داشته باشد که وارد فضای رمزنگاری شود. سیمپلکس و بیت پی با هم این امکان را برای کاربران فراهم می کنند تا وارد فضای کریپتو شوند.”


مشارکت تبلیغاتی فقط برای مدت زمان محدودی ادامه خواهد داشت.


بیت پی از شیبا اینو نیز پشتیبانی می کند


مجموعه رمزارزهای پشتیبانی شده بیت‌پی شامل شیبا اینو (SHIB)، بیت‌کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش و چندین استیبل کوین است. این شرکت، شیبا اینو، مشهورترین میم کوین را در اوایل ماه جاری به دلیل تقاضای بسیار زیاد لیست کرده است.


مدیر عامل شرکت، استفان پیر (Stephen Pair)، گفت: که جامعه شیبا اینو بسیار “پرشور” است و افزود که مشارکت جامعه، کلیدی برای پذیرش بلاکچین است:


“بیت پی معتقد است که مشارکت بیشتر جامعه از سوی دارندگان سکه از آگاهی و پذیرش حمایت می‌کند و به حرکت صنعت بلاکچین کمک می‌کند تا راه را برای پرداخت‌های بلاکچین هموار کند تا نحوه دریافت و خرج کردن وجوه مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها را هموار کند.”


بیت پی جدای از امکان خرید و خرج کردن رمزنگاری، از کارت های هدیه نیز پشتیبانی می کند.


خرید سیمپلکس


همانطور که U.Today گزارش داد، سیمپلکس در اوایل سال جاری (اواخر ۱۳۹۹) توسط شرکت پرداخت کانادایی Nuvei به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خریداری شده است. هفته گذشته، Nuvei اعلام کرد که کارت‌های نقدی مبتنی بر کریپتو را در سراسر اتحادیه اروپا و بریتانیا راه‌اندازی خواهد کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0