اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/09/06
07:59
#چند_خبر_مهم 1️⃣قیمت نفت همچنان نزولی است و با افت 11.3% امروز به 72.91 دلار در هر بشکه رسیده است. اخبار مربوط به شیوع یک ورژن جدید کرونا در آفریق...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣قیمت نفت همچنان نزولی است و با افت ۱۱.۳٪ امروز به ۷۲.۹۱ دلار در هر بشکه رسیده است. اخبار مربوط به شیوع یک ورژن جدید کرونا در آفریقای جنوبی و یافتن ردپای آن در برخی دیگر از کشورها از جمله هنگ کنگ از عوامل این سقوط است.



۲️⃣وزیر اقتصاد با وعده کاهش هزینه تولید و رفع موانع تولیدکنندگان از تصمیم دولت در به تعویق افتادن حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی خبر داد .وی در نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی ، خواهان افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان وزارت اقتصاد و ادارات تابعه شد !



۳️⃣خدادادی مجری طرح تامین برق رمزارزها در توانیر ضمن پیش بینی کسری ۱۰ درصدی گاز در زمستان ناشی از فعالیت استخراج غیرمجاز رمز ارزها از تدوین جریمه‌های سنگین در این حوزه خبر داد.



۴️⃣انجمن فولاد با اعلام صادرات بیش از ۴ میلیون تنی انواع شمش فولادی در ۷ ماه سال جاری از رشد ۲۷‌درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و صفر شدن واردات آهن اسفنجی خبر داد.



۵️⃣هامونی مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه پذیرش یک شرکت استارتاپی به نام تپسی در فرابورس انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود.



www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0