همفکران
1401/02/19
08:45
تغییر سهام سهامداران عمده/ خریدوفروش های حقوقی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز یکشنبه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن ۳ میلیون از سهام بانک خاورمیانه، صندوق سرمایه‌گذاری آرمان کارآفرین ۵ میلیون از سهام بانک کارآفرین و سازمان موقوفه بنیادوفائیان ۵ میلیون از سهام بانک سامان را خریداری کرد. صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن بیش از ۳ میلیون از سهام بانک شهر را بفروش رساند.


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی ۲ میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۳ میلیون از سهام ایران‌خودرو دیزل را بفروش رساند، صندوق بازار گردانی تاک دانا ۲ میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را بفروش رساند.


در فولادی‌ها سبد-شرک ۶۹۵۶۰ بیش از ۴ میلیون از سهام فولاد کانیان را خریداری کرد، در ادامه شرکت سرمایه‌گذاری داروئی تامین بیش از ۳۲ میلیون از سهام دارویی ره‌آورد تامین را خریداری کرد، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ۲۱۵ میلیون از سهام تجلی توسعه معادن و فلزات را بفروش رساند، موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی بیش از ۲۳ میلیون از سهام ملی صنایع مس ایران را خریداری کرد، شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیش از ۲ میلیون از سهام پتروشیمی جم را بفروش رساند، بانک صادرات ایران ۳۱ میلیون از سهام پالایش نفت بندرعباس را بفروش رساند و در مقابل بانک رفاه کارگران ۵ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد.




انتهای خبر

0
0