آکادمی هلاکوئی
1399/12/15
00:00
تحلیل تکنیکال لایت‌کوین (LTC)؛ جمعه ۱۵ اسفند

قیمت ارزدیجیتال لایت‌کوین پس از برخورد به سطح…

قیمت ارزدیجیتال لایت‌کوین پس از برخورد به سطح حمایتی ۱۵۳$، مقداری افزایش یافته و یک‌کف قیمتی پایین‌تر را در محدوده کانال صعودی به ثبت رساند.


با تشکیل دو سقف قیمتی و سه کف بین تاریخ ۱۰ ژانویه تا ۲۸ فوریه (۲۱ دی تا ۱۰ اسفند)، شاهد تشکیل یک کانال صعودی در تایم فریم ۱۲ ساعته هستیم. در صورت نقوذ قیمت به زیر سطح این کانال در ۱۶۲$، احتمال ریزش قیمت تا محدوده ۱۰۲$ افزایش می‌یابد.


از سوی دیگر، علیرغم احتمال تشکیل یک روند نزولی، اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ در تایم فریم ۱۲ ساعته نقش یک حمایت را ایفا کرده و بخشی از فشار فروش را خنثی خواهد کرد.


بنابراین در صورت عدم شکسته شدن این سطح، احتمال رشد ۷۰ درصدی قیمت تا ۲۷۹$ وجود دارد.


چارت لایت‌کوین 3 300x198 - تحلیل تکنیکال لایت‌کوین (LTC)؛ جمعه ۱۵ اسفندچارت لایت‌کوین 3 300x198 - تحلیل تکنیکال لایت‌کوین (LTC)؛ جمعه ۱۵ اسفند

از سوی دیگر، با توجه به شاخص MVRV، احتمال رشد قیمت وجود دارد. آخرین باری که این شاخص عدد ۱۵-٪ را نشان داده بود، قیمت لایت‌کوین در کمتر از ۵۰ روز بالغ بر ۹۷٪ افزایش یافت. بدین ترتیب، با توجه به این شاخص، احتمال ریزش قیمت کاهش یافته و از سطح ۱۶۱$، شاهد یک روند صعودی خواهیم بود.


با این تفاسیر، سرمایه‌گذاران باید در نظر داشته باشند که اگر یک کندل ۱۲ ساعته زیر سطح ۱۶۱$ بسته شود، قیمت با ۳۵٪ ریزش به ۱۰۲$ خواهد رسید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.



منبع: Fxstreet


انتهای خبر

0
0