بورس۲۴
1401/02/10
15:38
مجمع «کاذر» به حد نصاب نرسید

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآورده های نسوز آذر ( کاذر ) که قرار بود ساعت ۱۴ امروز تشکیل شود ، به دلیل حضور کمتر از ۵۰٪ سهامداران به رسمیت نرسید.

مجمع «کاذر» به حد نصاب نرسید

بورس۲۴ : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فرآورده های نسوز آذر ( کاذر ) که قرار بود ساعت ۱۴ امروز تشکیل شود ، به دلیل حضور کمتر از ۵۰٪ سهامداران به رسمیت نرسید .


بنابراین تصویب صورت های مالی سالیانه دوره مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ ، تعیین میزان سود تقسیمی و پاداش هیات مدیره به جلسه بعدی که جزئیات دقیق آن در سایت کدال منتشر خواهد شد ، موکول شد.


صبح امروز صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت منتشر شد که موارد حائز اهمیت آن به شرح زیر است: ( لازم به ذکر است که تحلیل صورت های مالی تلفیقی براساس عملکرد شرکت مادر و زیر مجموعه های آن که مجموعه آنها را گروه تجاری می نامیم ، انجام شده است.)


* دارایی های ثابت مشهود و سود انباشته گروه تجاری به ترتیب به میزان ۶۸۳٪ و ۲۴۹٪ در مقایسه با سال مالی قبل رشد داشته است .


*خالص وجه نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی گروه تجاری در مقایسه با سال مالی قبل رشد ۵۲٪ داشته است .


*درآمد های عملیاتی و بهای تمام شده درآمد های عملیاتی گروه تجاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ ، به ترتیب به میزان ۳۷٪ و ۴۷٪ رشد داشته است .


* رشد بیشتر بهای تمام شده درآمد های عملیاتی نسبت به درآمد های عملیاتی موجب کاهش حاشیه سود ناخالص گروه تجاری در مقایسه با سال مالی ۱۳۹۹ می شود.


* گروه تجاری در سال مالی مورد گزارش هزینه مالی ندارد ( هزینه مالی صفر شده است)


* سود خالص و سود هر سهم گروه تجاری در مقایسه با سال مالی قبل به میزان ۹٪ رشد داشته است .


نکته حائز اهمیت درباره شرکت های سرمایه پذیر ( زیرمجموعه) آن است که بر اساس مصوبه مجمع تاریخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۱ مقرر گردید شرکت نسوز قشم با توجه به اعلام عدم فعالیت تصمیم به انحلال آن انجام گردد و در خصوص شرکت تکافو مقرر گردید وضعیت انحلال یا ادامه فعالیت این شرکت تا پایان سال تعیین تکلیف گردد .


توجه فرمایید که شرکت فرآورده های نسوز آذر درشرکت های مذکور به ترتیب مالکیت ۹۹٪ و ۹۸٪ دارد .

انتهای خبر

0
0