بورس پرس
1401/12/10
00:00
۸ شرکت با مجوز افزایش سرمایه ۹۵۷ تا ۹ درصدی راهی مجمع خواهند شد

۸ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۹۵۷ تا ۹ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۸ شرکت مس باهنر، پتروشیمی گلستان، جهان فولاد سیرجان، پگاه خراسان، الکتریک خودرو شرق، خاک نسوز استقلال آباده، پگاه گلستان و کشت و صنعت پیاذر به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۸۳۷، ۹۵۷، ۱۵، ۹، ۸۰، ۷۰، ۲۰ و ۱۲۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "فباهنر" سرمایه فعلی را از ۲۶۲.۵ میلیارد به ۲.۴ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "شستان" از ۴۷.۳ به ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای تکمیل و راه اندازی کارخانه تولید اوره و آمونیاک در استان گلستان صرف می شود.


همچنین سرمایه فعلی "فجهان" از ۶.۵ به ۷.۵ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال و برای تامین بخشی از مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز اجرای طرح های توسعه‌ای احیای مستقیم شمارة ۲ و احداث مگامدول احیای مستقیم صرف می شود.


"غشان" سرمایه فعلی را از ۱۵۷.۴ به ۱۷۱.۸ میلیارد تومان می رساند تامین مالی این شرکت برسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "خشرق" نیز از ۶۳ به ۱۱۳.۲ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف راه‌اندازی خط تولید سوکت پلاستیکی و بهره‌مندی از تخفیف مالیاتی می شود.


در این میان، "کباده" سرمایه فعلی را از ۴۳.۸ به ۷۴.۵ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی صرف می شود.


سرمایه فعلی "غگلستا " هم از ۵۲.۹ به ۶۳.۵ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


"غاذر" نیز سرمایه فعلی را از ۱۵.۹ به ۳۵ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0