آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
13:50
توییت جدید ایلان ماسک،هولدرهای SHIB و دوج را سردرگم کرد

ایلان ماسک، میلیاردر رئیس تسلا، جامعه دو ارز…

ایلان ماسک، میلیاردر رئیس تسلا، جامعه دو ارز رمزنگاری شده مهم – دوج و شیبا اینو – را به این فکر انداخته است که این میلیاردر عجیب و غریب چه می‌خواست بگوید.


در حالی که اغلب میم هایی را در مورد ارزهای رمزنگاری شده (به ویژه دوج کوین یا بیت کوین) توییت می کند، این بار ماسک تنها یک کلمه “بالا” را با ایموجی پیکان رو به بالا توییت کرده است


elon - توییت جدید ایلان ماسک،هولدرهای SHIB و دوج را سردرگم کرد

اعضای انجمن کریپتو که از ارزهای مختلف پشتیبانی می کنند بلافاصله شروع به درخواست توضیح کردند. طرفداران Shib و Dogecoin تا کنون فعال ترین بوده اند و به این فکر می کنند که آیا منظور ایلان روند صعودی قوی Doge/SHIB بوده است.


twt 1 - توییت جدید ایلان ماسک،هولدرهای SHIB و دوج را سردرگم کرد

اوایل این هفته، ماسک در صفحه توییتر خود اعلام کرد که تسلا بالاخره فروش کالاهای این شرکت که فقط با Dogecoin قابل پرداخت است را راه اندازی کرده است. تا به حال، فروشگاه تسلا چهار کالا، از جمله یک «سوت سایبری» با الهام از کامیون سایبری و یک «سایبرکواد برای بچه‌ها» ارائه می‌دهد. سایبرکواد ۱۲۰۲۰ DOGE ارزش دارد که نشان می دهد تسلا اساسا فروش وسایل نقلیه الکترونیکی خود در ازای Doge را آغاز کرده است.


بسیاری از جامعه دوج انتظار دارند که این شرکت به عنوان گام بعدی شروع به فروش خودروهای الکتریکی در ازای این رمزارز میم کند.


shibetoshi - توییت جدید ایلان ماسک،هولدرهای SHIB و دوج را سردرگم کرد

پس از افزایش ۲۰ درصدی دیروز، قیمت Dogecoin از ۰.۱۹۹ دلار به کف ۰.۱۸۲۷ دلاری کاهش یافت. در حال حاضر،رمزارز میم اصلی سطح ۰.۱۸۹۵ دلار را بازیابی کرده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع:u.today


انتهای خبر

0
0