آکادمی هلاکوئی
1400/09/16
10:20
صرافی جمینی از آغاز همکاری خود با بزرگترین بانک کلمبیا خبر داد

صرافی آمریکایی ارزهای رمزنگاری شده جمینی (Gemini) از…

صرافی آمریکایی ارزهای رمزنگاری شده جمینی (Gemini) از آغاز همکاری خود در آینده نزدیک با بزرگترین بانک کلمبیا یعنی بانکولمبیا (Bancolombia) و ورودش به آمریکای لاتین خبر داد.


این مشارکت از تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) به مرحله اجرا درآمده و به مشتریان بانکلومبیا اجازه می دهد ۴ دارایی رمزنگاری شده را در این بانک معامله کنند. این ۴ رمزارز عبارتند از بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH).


در این مرحله، تعداد محدودی از کاربران می‌توانند مستقیما از حساب‌های بانکی خود در بانکولمبیا و از طریق صرافی جمینی برای خرید اقدام کنند. این صرافی زیرساخت‌های رمزنگاری خاصی را برای تبادل و نگهداری از این دارایی‌ها فراهم می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران می توانند دارایی های رمزنگاری شده را مستقیما از حساب های خود برداشت کنند یا خیر.


در اطلاعیه ای که روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در مورد این مشارکت منتشر شد، جمینی اظهار داشت که “این همکاری گام مهمی در راستای گسترش استراتژیک حضور جمینی در آمریکای لاتین است.”


در ماه ژانویه، SFC اعلام کرد که از میان چهارده صرافی رمزارزی که برای این پروژه درخواست داده بودند، ۹ مورد از جمله جمینی، بایننس و صرافی مکزیکی Bitso را انتخاب کرده است.


از زمانی که السالوادور بیت کوین را به عنوان یک پول قانونی در این کشور پذیرفت، آمریکای لاتین با گام هایی بلند به سمت پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال حرکت کرده است.


گفتنی است که صرافی جمینی در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور از جمله آرژانتین، برزیل، شیلی، السالوادور، پاناما، پرو و اروگوئه در آمریکای لاتین فعالیت دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0