رمزارز نیوز
1401/02/31
12:00
پذیرش شیبا در هزاران رستوران سراسر جهان!

شیبا اینو با همکاری دو شرکت نرم‌افزاری در هزاران رستوران در بیش از ۶۵ کشور، پذیرفته می‌شوند. لاوو (Lavu) و… مطالعه مطلب ...

شیبا اینو با همکاری دو شرکت نرم‌افزاری در هزاران رستوران در بیش از ۶۵ کشور، پذیرفته می‌شوند.


لاوو (Lavu) و وریفون (Verifone) دو شرکت نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرداخت هستند. Lavu، همچنین یک نرم‌افزار رستوران جهانی نیز هست که اکنون اعلام کرده قرار است راه‌حل‌های پرداخت خودش را با راه‌حل‌های Verifone ادغام کند. این اقدام، سبب ایجاد نقطه فروش یکپارچه (POS) از طریق ارزهای دیجیتال می‌شود. در این همکاری، امکان پرداخت با ارزهایی نظیر بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، شیبا و چندین استیبل کوین دلار با استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال و همچنین روش‌های قدیمی‌تر مانند PayPal، WeChat Pay و Venom میسر می‌شود.


این پروژه از این نظر که Lavu در بیش از ۶۵ کشور دنیا با هزاران رستوران همکاری می‌کند و Verifone نیز بیش از ۳۵ میلیون کاربر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا دارد، اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.


در این میان، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو در توییتی از مذاکرات خود با برند ردبول (redbull) پرده برداشته و گفته که منتظر گپ‌وگفته‌های بعدی با این برند است. اوایل فوریه نیز شیبا از شروع همکاری خود با Welly’s یک شرکت فست فود مستقر در ناپل ایتالیا خبر داده بود.


دریافت ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با تکمیل ثبت نام در صرافی والکس میتونی ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0