بورس پرس
1400/01/23
10:06
نقشه رنگبندی جدید شهرهای ایران و تعطیلی دو هفته ایی بوستان های تهران

نقشه رنگبندی جدید شهرستان‌های ایران با اعلام ۲۹۴، شهر قرمز ، ۱۰۰ شهر نارنجی و ۴۵ و ۹ شهر زرد و آبی به همراه تعطیلی دو هفته همه بوستان های تهران منتشر شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، نقشه جدید از رنگبندی شهرهای ایران برای اعمال از امروز دوشنبه منتشر و مشخص شد تعداد شهرستان‌های قرمز به ۲۹۴، نارنجی به ۱۰۰، زرد به ۴۵ و آبی به ۹ شهرستان رسیده است .


براساس این گزارش، شهرستان‌های کلیبر و ملکان ( آذربایجان شرقی)، چالدران و سردشت ( آذربایجان غربی)، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، گرمی و مشگین‌شهر (اردبیل)، چادگان (اصفهان)، اشتهارد (البرز)، سیروان (ایلام)، جم (بوشهر)، قرچک و ملارد (تهران)، خانمیرزا (چهارمحال و بختیاری)، طبس (خراسان جنوبی)، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه و کاشمر (خراسان رضوی)، جاجرم و گرمه (خراسان شمالی)، سلطانیه (زنجان)، استهبان، بوانات، پاسارگاد و نی‌ریز (فارس)، دهگلان (کردستان)، بردسیر (کرمان)، دالاهو و قصرشیرین (کرمانشاه)، گالیکش (گلستان)، سیاهکل، شفت و ماسال (گیلان)، جزیره کیش (هرمزگان) و اسدآباد (همدان) در وضعیت قرمز هستند .


همچنین شهرستان‌های کوثر و نیر (اردبیل)، دهاقان (اصفهان)، جوین و خلیل‌آباد (خراسان رضوی)، مانه و سملقان (خراسان شمالی)، ایجرود (زنجان)، علی‌آباد و کلاله (گلستان) و بافق (یزد) از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کردند. شوش (خوزستان)، سپیدان (فارس) و بم (کرمان) هم از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرده اند .


در این میان علی مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران از مصوبه ستاد ملی کرونا برای تعطیلی دو هفته ای بوستان‌های پایتخت و پارک‌های جنگلی خبر داد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0