آکادمی هلاکوئی
1400/04/08
13:47
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۸ تیر)

توقف بیت کوین در حدود ۳۵ هزار دلار…

توقف بیت کوین در حدود ۳۵ هزار دلار


طی روزهای آخر هفته، ارز رمزنگاری شده اول بازار روندی ریزشی در پیش گرفت و تا حدود تراز ۳۰ هزار دلار کاهش یافت. در این مرحله گاوها وارد میدان شده و اجازه ندادند قیمت برای بار دوم در طول یک هفته به زیر این سطح روانی سقوط کند.


درست برعکس، بیت کوین توانست مقداری از ارزش از دست رفته خود را بازیابد و در نهایت طی چند روز، بیش از ۵۰۰۰ دلار قیمت آن افزایش یافت و دیروز بالای ۳۵۰۰۰ دلار شکسته شد. هرچند، خرس ها هنوز تسلیم نشده اند و این دارایی را به حدود ۳۴۰۰۰ دلار کشاندند ولی ظرف مدت کوتاهی روند حرکت دوباره معکوس شد و این بار قبل از بازگشت به سطح ۳۵ هزار دلار، بالاترین سطح قیت چهار روزه آن در حدود تراز ۳۵۵۰۰ دلار به ثبت رسید.


ارزش بازار بیت کوین هنوز در حدود ۶۵۰ میلیارد دلار است در حالی که دامیننس آن با اندکی کاهش به ۴۶٪ رسیده است.


پولکادات به ۱۶ دلار رسید


کوین های جایگزین با حرکات نامطلوب قیمت در روز شنبه و پشت سر گذاشتن جلسات بازیابی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، عملکرد BTC را به خوبی تقلید کردند.


برای نمونه، اتریوم در روزهای آخر هفته به حدود ۱۷۰۰ دلار رسید ولی به سرعت شروع به بازیابی کرد و از آن زمان تاکنون بیش از ۴۰۰ دلار به ارزش آن افزوده شده است. در نتیجه این تحولات، اتر (ETH) به بالاترین قیمت هفتگی خود در حدود ۲۱۷۵ دلار رسید.


در حالی که بایننس کوین، کاردانو و دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده اند یا اندکی کاهش یافته اند، بقیه ارزهای دارای ارزش بازار زیاد به رنگ سبز دیده می شوند. Ripple (۲٪) ، Uniswap (۳٪) ، Litecoin (۴٪) ، Solana (۳٪) و Chainlink (۲.۵٪) نیز رشد ناچیزی داشته اند، در حالی که پولکادات و بیت کوین کش بهترین عملکرد را امروز از خود نشان داده اند. DOT با ۶٪ افزایش به بالای ۱۶ دلار رسیده است، در حالی که BCH با ۹٪ جهش صعودی، تراز ۵۲۰ دلار را لمس کرده است.


بازار8 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (8 تیر)

کامپاند (Compound ) پس از افزایش ۲۰ درصدی به ۳۲۰ دلار رسید و بیشترین رشد در تایم فریم ۲۴ ساعته را ثبت کرد. از سوی دیگر، بیت کوین اس وی، با انتشار اخباری مبنی بر برنده شدن کریگ رایت در یک پرونده حقوقی در حوزه رمزنگاری، با ۱۹٪ جهش به ۱۶۰ دلار رسیده است.


آلتکوین هایی مانند Elrond (۱۷٪), Kusama (۱۷٪), Aave (۱۳٪), ETC (۱۳٪), Cosmos (۱۱٪), NEM (۱۱٪), XDC (۱۱٪) و Zilliqa (۱۰٪) نیز همگی امروز رشدی دو رقمی داشته اند.


ارزش بازار رمزنگاری نیز همچنان رو به بهبود بوده و اکنون بسیار بالاتر از ۱.۴ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0