آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
15:10
تیم Verida برای ایجاد یک پروتکل بیمه غیرمتمرکز با Nimble همکاری می کند

Verida همکاری با Nimble را برای بهبود پروتکل…

Verida همکاری با Nimble را برای بهبود پروتکل و پلتفرم بیمه غیرمتمرکز Nimble با استفاده از بلاک چین Algorand با عملکرد بالا اعلام کرده است. طبق گزارش ها، Nimble خدمات بیمه دموکراتیزه شده خود را با استفاده از تخصص و دانش صنعت Verida ایجاد خواهد کرد. توسعه دهندگان هویت دیجیتال، ذخیره سازی قابل اعتماد، مالکیت داده های خصوصی و پیام های امن را برای کاربران نهایی Nimble از طریق بلاک چین Algorand فراهم می کنند.


Nimble فاش کرد که در حال توسعه فناوری نوآورانه برای بخش خدمات بیمه است که به جوامع و اعضا اجازه می دهد در فرآیند بیمه شرکت کنند. آنها می توانند سود کسب کنند، اطلاعات خصوصی خود را کنترل کنند و بخش مهمی از فرآیند بیمه ای باشند که ارزش واقعی را ارائه می دهد.


در این اطلاعیه همچنین اشاره شد که Verida مجموعه فناوری Nimble را تکمیل می‌کند و اتصال بهتری به Algorand به عنوان بلاک چین برای اجرای قراردادهای هوشمند و مدیریت تراکنش‌ها با استیبل کوین‌ها ارائه می‌کند.


راه‌حل بیمه غیرمتمرکز Nimble می‌تواند از قابلیت‌های ذخیره‌سازی، هویت و پیام «معتمد» که توسط چارچوب Verida ارائه شده است، بهره‌مند شود. این به استیک-هولدر های Nimble در طول چرخه عمر بیمه اجازه می دهد تا ارزش منحصر به فرد خود را از چارچوب بیمه به عنوان سرویس Nimble هدایت کنند.


ایجاد بستری که هزینه‌های بیمه را کاهش می‌دهد و برابری را در فرآیند بیمه ارائه می‌کند، بدون راهی مطمئن برای به اشتراک گذاشتن داده‌های آنها و کمک معنادار به فرآیند کلی بیمه امکان‌پذیر نیست. شبکه Verida، همراه با تلفن همراه Verida Vault، این راه حل فنی را برای اکوسیستم گسترده تر Nimble ارائه می دهد.


با در نظر گرفتن این چارچوب پیشرفته، هدف Nimble برقراری ارتباط با سیستم‌های حامل مختلف هم در زنجیره و هم خارج از زنجیره است. این به بیمه شدگان و اعضای Nimble این امکان را می دهد تا داده ها را به صورت ناشناس مبادله کنند و برای این نقل و انتقالات پرداخت های خرد دریافت کنند. این یک مفهوم جدید برای بیمه است و می تواند منجر به کاهش ریسک، مدیریت صحیح خسارت و فرآیندهای بازیابی خسارت شود.


آدام هافمن(Adam Hofmann)، بنیانگذار Nimble، گفت که مشتاقانه منتظر کار بر روی این ابتکار است و معتقد است که این رویکرد به بخش کلیدی آینده بیمه تبدیل خواهد شد. هافمن خاطرنشان کرد:


“این مشارکت یک رابطه شفاف بین آنچه که به طور سنتی به عنوان بیمه شده و بیمه گذاران نامیده می شد ایجاد می کند.”


وی افزود که این رویکرد نوآورانه به میزان زیادی فرآیند سنتی را بهبود می‌بخشد و راه‌آهن‌هایی را برای فرآیند بیمه بهتر ایجاد می‌کند که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد بخشی از اکوسیستم بیمه باشند و جوامع قوی ایجاد کنند که می‌توانند ریسک مشترک خود را با هم ترکیب کنند. او افزود که این مدل می‌تواند به مردم کمک کند تا مزایای بیمه را به عنوان یک خدمات و بازدهی «ذاتی شبکه‌های بلاک چین» درک کنند.


Verida شبکه ای از داده های کاربر است که تحت مالکیت و کنترل خود کاربران است. این شبکه برای تشویق کاربران به استفاده از داده های ذخیره شده در پلتفرم های متمرکز طراحی شده است. Verida همچنین Verida Vault را اجرا می کند که یک برنامه تلفن همراه است که می تواند به عنوان “کیف پول داده” و “کیف پول رمزارز” کار کند. مدیریت کلید خصوصی و یک رابط امن برای تعامل با شبکه Verida و زنجیره های پشتیبانی شده ارائه می دهد. این به عنوان نقطه ورود اصلی برای کاربران نهایی برای مدیریت هویت خود، ورود ایمن به برنامه ها، مدیریت داده های خود، انتقال پیام ها و مدیریت ایمن تراکنش ها/توکن های بلاک چین عمل می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0