آکادمی هلاکوئی
1400/06/17
15:00
تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ چهارشنبه ۱۷ شهریور

لایت کوین(LTC) از ۳۱ آگوست(۹ شهریور)تا ۵ سپتامبر(۱۴…

لایت کوین(LTC) از ۳۱ آگوست(۹ شهریور)تا ۵ سپتامبر(۱۴ شهریور) تقریبا ۴۰ درصد افزایش یافت و حتی از سطح مقاومت ۲۱۱ دلاری نیز عبور و آن را به یک سطح حمایتی تبدیل کرد. علیرغم اینکه لایت کوین در مسیر رسیدن به ۲۹۴.۲۱ دلار قرار گرفته بود ، اما سقوط غیر قابل پیش بینی روز گذشته تمامی برنامه های گاوها را بهم زد.


در نتیجه ، قیمت LTC ، به میزان ۳۰ درصد سقوط کرد و بیشتر سودهای هفته گذشته خود را از دست داد. در حال حاضر ، قیمت لایت کوین بالاتر از سطح حمایت ۱۶۰.۸۶ دلاری معامله می شود که از ۱۲ آگوست(۲۱ مرداد) تقریبا ۵ بار دیگر مورد امتحان قرار گرفته است.


بازار فعلا نشانه ی مشخصی از پایان روند اصلاحی ارائه نداده است که بتوانیم از بازابی آن اطمینان حاصل کنیم. از این رو ، بسته به قدم بعدی بزرگ ترین رمزارز بازار، آلت کوین ها نیز از آن پیروی خواهند کرد. با فرض ادامه روند فروش یکجا و ارزان در بازار ، بسته شدن قاطع کندلی روزانه زیر ۱۶۰.۸۶ دلار ، می تواند لایت کوین را به کف پایین تری برساند و از احساسات نزولی بازار حمایت کند.


در صورت چنین کاهشی ، فعالان بازار می توانند انتظار کاهش ۱۰ درصدی LTC به سطح حمایت فوری در ۱۴۵.۴۰ دلار و سپس سطح ۱۳۵.۴۹ دلاری را داشته باشند.


LTCPERP 2021 09 08 15 14 59 637666920005625130 300x170 - تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ چهارشنبه 17 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز LTC/USDT از سوی دیگر ، اگر قیمت لایت کوین بتواند از سد تقاضای ۱۶۰.۸۶ دلاری عبور کند ، با مانع مقاومت ۱۸۸.۹۹ دلاری مواجه خواهد شد. بسته شدن قاطع کندلی روزانه بالای این سطح ، لایت کوین را مجددا در مسیر رسیدن به ۲۱۱ دلار قرار می دهد.


اگر LTC بتواند سطح مقاومتی مذکور را به حمایت خود تبدیل کند ، سناریوی نزولی باطل خواهد شد و به طور بالقوه قیمت می تواند با رشد ۴۰ درصدی به ۲۹۴.۲۱ دلار برسد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0