اخبار اکس نوین
1400/06/27
09:50
مایکل سیلور معتقد است بیت کوین از قانون‌گذاری مناسب سود خواهد برد

اکس نوین: مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی معتقد است اجرای قوانین نظارتی و قانون‌گذاری مناسب در صنعت ارزهای دیجیتال برای بیت کوین بسیار مفید خواهد بود. او بار دیگر به تمجید از مزایای بیت کوین پرداخت و عنوان کرد این ارز، تنها دارایی قابل سرمایه‌گذاری برای موسسات است. وضوح قانون‌گذاری و نظارتی برای بیت کوین مفید خواهد بود مایل سیلور، میلیاردر آمریکایی در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ دیدگاه‌های خود را در رابطه با موضوعات مختلفی چون قانون‌گذاری و همچنین مزایای بیت کوین به اشتراک گذاشت. به گفته وی، مقررات و وضوح نظارتی بر فضای ارزهای دیجیتال تاثیر مثبتی بر کل بازار خواهد گذاشت چراکه می‌توانند نوسانات را کاهش داده و…

اکس نوین : مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی معتقد است اجرای قوانین نظارتی و قانون‌گذاری مناسب در صنعت ارزهای دیجیتال برای بیت کوین بسیار مفید خواهد بود. او بار دیگر به تمجید از مزایای بیت کوین پرداخت و عنوان کرد این ارز، تنها دارایی قابل سرمایه‌گذاری برای موسسات است.


مایل سیلور، میلیاردر آمریکایی در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ دیدگاه‌های خود را در رابطه با موضوعات مختلفی چون قانون‌گذاری و همچنین مزایای بیت کوین به اشتراک گذاشت.


به گفته وی، مقررات و وضوح نظارتی بر فضای ارزهای دیجیتال تاثیر مثبتی بر کل بازار خواهد گذاشت چراکه می‌توانند نوسانات را کاهش داده و محبوبیت این دسته از دارایی‌ها را در بین عموم مردم افزایش دهند. علاوه بر این، پذیرش سازمانی نیز پس از آن تسریع خواهد شد.


وی در این رابطه گفت:


نیاز به وضوح وجود دارد. قانون‌گذاری صنعت ارزهای دیجیتال و وضوح در آن باعث کاهش نوسانات در فضای بیت کوین و افزایش اعتماد عمومی به آن می‌شود.


مایکل سیلور که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان بیت کوین شناخته می‌شود، بار دیگر حمایت خود را از این دارایی نشان داد. به گفته وی، بیت کوین دارایی دیجیتالی است که می‌تواند به‌عنوان مخزن ارزش تا ۳۰ سال آینده مورداستفاده قرار گیرد. به عقیده سیلور، ممکن است در پروژه‌های ارز دیجیتال دیگر چون سولانا و اتریوم پول زیادی وجود داشته باشد، اما زمانی که در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنید خطرات زیادی در رابطه با آنها وجود دارد.


سیلور یادآور شد که مایکرواستراتژی تنها روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند. اخیرا نیز این غول اطلاعاتی تجاری ۵۰۵۰ واحد بیت کوین دیگر به ارزش ۲۴۰ میلیون دلار خریداری کرد و میزان دارایی‌های خود را به بیش از ۱۱۴۰۰۰ واحد رساند.


سیلور در این مصاحبه در رابطه با اعتراضات مربوط به بیت کوین در السالوادور نیز صحبت کرد. درحالی‌که در تاریخ ۷ سپتامبر، بیت کوین به‌طور رسمی به واحد پول قانونی السالوادور تبدیل شد، نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از السالوادوری‌ها نسبت به تصمیم دولت راضی نیستند و به همین خاطر به خیابان‌ها ریخته‌اند.


به عقیده مدیرعامل مایکرواستراتژی، هسته اصلی این اعتراضات این است که بیت کوین، مخرب‌ترین فناوری دهه اخیر بوده است. به همین دلیل هر کس در رابطه با آن نظری دارد و جرقه در میان مردم اجتناب‌ناپذیر است.


سیلور خاطرنشان کرد که خبر بزرگ در السالوادور، اعتراضات مربوط به بیت کوین نیست بلکه این واقعیت است که نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از ساکنان، کیف پول رسمی بیت کوین این کشور را بارگیری کرده و ۳۰ دلار هدیه بیت کوینی دریافت نموده‌اند. به گفته وی، این رویداد خارق‌العاده و تکان‌دهنده است.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0