ایبنا
1401/05/03
11:46
اعضای جدید هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران انتخاب شدند

با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن ملی لیزینگ ایران در روز گذشته یکشنبه دوم مرداد ماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی ایران، اعضای جدید هیئت مدیره این انجمن مشخص شدند.

به گزارش ایبنا ، انجمن ملی لیزینگ ایران، به عنوان تنها تشکل اقتصادی فراگیر، سراسری و ملی در صنعت لیزینگ فعال است. این انجمن در راستای پیوند هرچه بیشتر شرکت‌های لیزینگ و رفع مشکلات و موانع موجود در این عرصه با هدف بهبود وضعیت و تسهیل فعالیت اعضای خود گام برمی‌دارد.


با توجه به اتمام فعالیت اعضای هیئت مدیره دوره دوم انجمن، در روز دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی به طور فوق العاده جهت انتخاب هیئت مدیره برای دوره جدید با حضور قریب به اتفاق اعضای این انجمن و با نظارت نماینده اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید.



در ابتدای این جلسه محسن معلمیان رئیس انجمن ملی لیزینگ ایران به تمامی اعضای حاضر در مجمع خیر مقدم گفت، پس از تائید نماینده اتاق ایران، جلسه مجمع رسمیت یافت و هیئت رئیسه مجمع بدین نحو انتخاب شدند: آقای محسن معلمیان به عنوان رئیس مجمع، آقایان امید روحانی و محمد تقی صافدل به عنوان ناظرین اول و دوم و آقای اصغر زارع نژاد به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.



در ادامه، طبق دستور جلسه برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن در دستور کار قرار گرفت و سپس با نظر مجمع، اعضای داوطلب جهت نامزدی در هیات مدیره برنامه‌های خود را به سمع عموم رساندند و پس از جمع آوری آراء از مجمع، ۷ نفر از منتخبین به عنوان هیئت مدیره اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل از میان داوطلبین با کسب حداکثر آراء برگزیده شدند.



در این انتخابات اکبر بلند کردار از واسپاری آباد مسکن، روح اله جراحی لیزینگ جامع سینا، محمد صالحی تبار واسپاری آتی نگر آفام، احمد فتاح پور واسپاری تامین توسعه آرتین، رضا محمدی نویسی واسپاری فراز اندیشان صنعت و توسعه، حسام‌الدین پور عباسی واسپاری مهر کشاورزی و علی رمضانی از لیزینگ کارآمد به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران و علی زارعی از واسپاری ارزش آفرین گلرنگ و محمد ابراهیم پورزرندی از لیزینگ کارآفرین به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.



بدین ترتیب هفت نفر فوق برای دوره سه ساله به سمت اعضای اصلی هیات مدیره انجمن ملی لیزینگ درآمدند.



با توجه به سوابق ارزنده و فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی اعضای جدید، امید است فعالیت انجمن چون سنوات گذشته در جهت توسعه روز افزون و اشاعه دستاوردهای نوین در صنعت لیزینگ ادامه یابد.



لازم به ذکر است که بلافاصله در اولین جلسه هیئت مدیره، اعضای هیئت رئیسه جدید نیز به انتخاب هیئت مدیره برگزیده شدند، بدین ترتیب اعضاء به اتفاق آراء محمد صالحی تبار را به عنوان رئیس، اکبر بلند کردار به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و اصغر زارع نژاد را به عنوان دبیر کل انتخاب نمودند.


انتهای خبر

0
0