بورس پرس
1401/02/04
09:53
زمان معارفه آنلاین شرکت سیمانی برای عرضه اولیه ۱۵ درصدی + مشخصات

زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۲۹۵.۹ میلیارد تومانی سیمان آبیک مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت سیمان آبیک با نماد "سابیک" ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۶ اردیبهشت جهت تشریح برنامه های جاری، آتی و وضعیت مالی از طریق لینک پیوست بصورت مجازی برگزار می شود.


براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را در طول مدت زمان برگزاری جلسه معارفه بصورت آنلاین مطرح و پاسخ را دریافت کنند.


طبق بررسی های بورس پرس، سیمان آبیک ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۴۸ توسط شرکت سیمان فارس و خوزستان تاسیس و به‌موجب پروانه بهره برداری از خطوط تولیدی تولیدی واحد یک و دو در بهمن سال ۱۳۵۲ و شهریور ۱۳۵۷ با ظرفیت اسمی سالانه ۱.۰۵ و ۱.۲ میلیون تن فعالیت را آغاز کرد و به ظرفیت اسمی ۵ میلیون تنی رسیده است .


این شرکت ۱۶ دی سال ۸۱ بصورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و به موجب مصوبه مجمع فوق العاده ۲۵ بهمن سال ۸۳ به سهامی عام تغییر یافت. در حال حاضر سیمان آبیک جز واحدهای تجاری فرعی شرکت سیمان فارس و خوزستان و واحد تجاری نهایی شستا بشمار می‌رود. مرکز اصلی شرکت در تهران و کارخانه در کیلومتر ۸۰ اتوبان تهران قزوین واقع است.


سرمایه شرکت با ۲۹۶ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده که طی ۱۰ مرحله افزایش سرمایه به ۲۹۵.۹ میلیارد تومان رسیده است. ۹۷.۹۸ درصد سهام شرکت به سیمان فارس و خوزستان تعلق دارد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0