سهامیاب - آموزش بورس
1400/01/14
08:41
#سیمان ✍️ در گروه سیمانی کماکان گزارش‌های خوبی را شاهد هستیم. عملکرد اسفند ماه شرکت‌ها در کنار بحث افزایش نرخ سیمان در بهار سال جاری عاملی برای رش...

#سیمان



✍️ در گروه سیمانی کماکان گزارش‌های خوبی را شاهد هستیم. عملکرد اسفند ماه شرکت‌ها در کنار بحث افزایش نرخ سیمان در بهار سال جاری عاملی برای رشد نمادهای این گروه در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خواهد بود.



✅ در این گروه #سپاها که سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه دارد، در فصل پائیز ۱.۶۷۵ میلیارد ریال فروش زده است. درآمد این شرکت در زمستان (دی ۴۰۲ میلیارد، بهمن ۱.۲۳۵ میلیارد، اسفند ۸۸۵ میلیارد) ۲.۵۲۲ میلیارد ریال بوده است. کل فروش سال گذشته ۴.۲۵۳ میلیارد ریال بوده و این در شرایطی است که شرکت در ۶ ماه نخست سال به ۴.۱۹۷ میلیارد ریال رسیده است. به نظر سپاهان برای امسال ۱۵۰ تومان سود داشته باشد و این یعنی شرکت متحول شده و این سهم را بیشتر باید زیر نظر داشت.



✅ در #سشرق هم وضعیت تا حدودی شبیه به سپاهان است. او در پائیز ۱.۲۱۹ میلیارد و در زمستان به کمک درآمد ۵۰۶ میلیاردی اسفند ماه، به ۱.۱۵۱ میلیارد ریال رسیده است. کل فروش در ۶ ماه نخست سال ۲.۳۷۰ میلیارد ریال بوده و به نظر این شرکت هم محتول شده است.



انتهای خبر

0
0