آکادمی هلاکوئی
1400/09/08
09:00
رشد ۶۷ درصدی رمزارز BAT در ۲۴ ساعت گذشته

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Basic Attention Token…

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Basic Attention Token (BAT) بیش از ۶۷ درصد در بازار رمزارزها رشد کرده است. حرکت صعودی فعلی BAT بر اساس عملکرد قیمت و عملکرد پیشگامانه آن است.


امروز بازار کریپتو کندل های قرمز زیادی را نشان می‌دهد، اما BAT به تازگی کندل های سبز رنگ جدیدی را منعکس می‌کند، مثل اینکه اهمیتی نمی‌دهد که دیگر رمزارزها چگونه برای سبز شدن تلاش می‌کنند. این یک عملکرد برجسته و یک اقدام گاوی است که کریپتو در حال حاضر در حال تنظیم آن است.


از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که BAT برای ثبت بالاترین رکورد تاریخی جدید آماده شده است، حتی با وجود اینکه رمزارزهای اصلی در بازار قرمز می باشند. نه تنها امروز، بلکه هفته گذشته نیز قیمت BAT پس از بازگشت از اصلاح، بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. Rekt Capital پست BAT را در توئیتر به اشتراک گذاشت.


با توجه به این پست، رمزارز BAT که کارکرد آن برپایه ی توجه می باشد هنوز این قدرت را دارد که یک روند صعودی بزرگ جدیدی را آغاز کند و قیمت خود را به اوج جدیدی برساند. در عین حال، BAT برای تغییر تصاعدی قیمت نیاز به خرید معامله گران فعال تر دارد.


BAT با قیمت مناسب ۱.۶۸ دلار با حجم بازار بیش از ۲ میلیارد دلار معامله می شود. ارزش بازار آن نیز در CoinMarketCap به مبلغ ۲,۵۰۸,۹۱۳,۸۷۲ دلار می باشد.


رمزارز (BAT) یک سیستم جدید مبتنی بر بلاکچین برای صنعت تبلیغات دیجیتال است. BAT یک توکن ERC-۲۰ است که تحت شبکه اتریوم عمل می کند و زمان و توجه مصرف کنندگان رسانه را در وب سایت ها ردیابی و نظارت می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0