رمزارز نیوز
1401/06/27
14:30
بیشترین سود استیکینگ شیبا در کدام صرافی است؟

صرافی رمزارزی اوکی اکس (OKX) در اطلاعیه جدید خود از راه‌اندازی قابلیت استیکینگ برای شیبا اینو (SHIB) با سود… مطالعه مطلب ...

صرافی رمزارزی اوکی اکس (OKX) در اطلاعیه جدید خود از راه‌اندازی قابلیت استیکینگ برای شیبا اینو (SHIB) با سود سالانه ۱۲ درصدی خبر داده که در حال حاضر، بالاترین نرخ بهره برای این میم کوین محبوب در تمام صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال است. طبق گزارش‌ها، در سرویس استیکینگ این صرافی، مدت زمان قفل کردن شیبا برابر با ۹۰ روز و محدودیت اشتراک برای هر حساب، ۴۰ میلیون SHIB خواهد بود.


علاوه بر شیبا، صرافی اوکی اکس همچنین امکان استیکینگ رمزارزهای محبوبی مانند دوج کوین (DOGE) و ریپل (XRP) را نیز فراهم کرده، ولی نرخ بهره سالانه آنها بسیار کمتر از شیبا و تنها ۵ درصد است.


در این میان، لازم به ذکر است که اوکی اکس از توکن‌‌های شبکه BNB، اعم از BEP۲ یا BEP۲۰، پشتیبانی نمی‌کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه غیبت پروژه‌های بایننس در این صرافی را می‌توان با این واقعیت توضیح داد که چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، قبلا برای اوکی اکس کار می‌کرد، ولی سپس از آنجا خارج شد تا پروژه خود را شروع کند و در همان زمان، بخشی از تیم اوکی اکس را هم با خود همراه کرد.


اخیرا صرافی اوکی اکس پیشرفت‌های زیادی داشته و حتی اسپانسر یکی از بهترین تیم‌های فوتبال در لیگ برتر انگلیس، یعنی منچسترسیتی شده است. پپ گواردیولا (Pep Guardiola)، یکی از برجسته‌ترین مربیان تاریخ فوتبال نیز در کمپین تبلیغاتی این صرافی شرکت کرده است.


انتهای خبر

0
0