ارزینکس
1400/01/04
10:01
💢 مروری بر پروژه Exeedme 🔘 یک پلتفرم غیرمتمرکز است که تورنومنتی برای گیمرها را فراهم می‌کند و مجهز به NFT و DeFi می‌باشد که بر روی بلاکچین پولکاد...

💢 مروری بر پروژه Exeedme



🔘 یک پلتفرم غیرمتمرکز است که تورنومنتی برای گیمرها را فراهم می‌کند و مجهز به NFT و DeFi می‌باشد که بر روی بلاکچین پولکادات ایجاد شده است. در این پلتفرم بازیکنان می‌توانند با به چالش کشیدن دوستانشان و افراد دیگر در انواع مسابقاتی که برای آنها فراهم شده است درآمد کسب کنند. همچنین بر این پلتفرم افراد مختلف می‌توانند بازی‌های آنلاین خودشان را برای برگزاری Esport توسعه بدهد.



✅ توکن این پروژه XED نام دارد که در صرافی HOTBIT قابل خرید می‌باشد.



🟢 این توکن استفاده‌های متفاوتی دارد :


۱. بدست آوردن پول : بازیکنانی که دوستانشان آنها را به چالش می‌کشند توکن XED دریافت می‌کنند.


با افزایش توکن شخص می‌تواند NFTهای موجود را بخرد و یا بفروشند. هرکدام از NFTها قابل آپگرید هستند که برای این کار XED مصرف می‌شود و می‌توان در بازاری که در خود پلت‌فرم وجود دارد خرید و فروش بشود.



۲. دسترسی : هر چقدر شخص XED بیشتری را استیک کند به قابلیت‌های بیشتری از این پلتفرم دسترسی خواهد داشت مثلا می‌تواند در داغترین مسابقاتی که جوایز خوبی به برنده می‌دهد شرکت کند. توسعه‌دهندگان و برگزار کنندگان برای برگزاری مسابقات ESPORT خود باید مبلغ را با XED پرداخت کنند.



۳. حاکمیت : افرادی که توکن را استک کرده باشند می‌توانند درباره آینده این پلتفرم و اتفاق‌هایی که در آن رخ می‌دهد اظهار نظر کنند و رای‌گیری بین این افراد صورت می‌گیرد.این اتفاق سبب می‌شود تا افرادی که این پلتفرم را دنبال می‌کنند در جریان جدیدترین اخبار باشند.



🔘 توکنومتری : تعداد کل توکن‌های در موجود ۱۰۰ میلیون عدد است.


۱۰ درصد آن برای سرمایه گذاران استراتژیک


۳۰ درصد آن به صورت فروش خصوصی


۲۰ درصد آن عرضه اولیه در صرافی


۲۰ درصد برای اکوسیستم : بازاریابی و لیست شدن در صرافی‌های دیگر


۱۰ درصد برای ذخیره


۱۰ درصد تیم پروژه


درصد نحوه آزادسازی توکن‌ها در عکس بالا آمده است(نکته ایی که بسیار مهم است و باید به آن دقت کنید آن است که بعد از ماه ۱۳ آزادسازی افزایش می‌یابد.



🔘 شرکت‌های سرمایه‌گذاری این پروژه


Vysyn, spark, morningstar, Gbv, AU۲۱ Capital,moonrock capital


هستند که دو تای آنها را معرفی


می‌کنیم :


شرکت spark که بر فناوری‌های آینده و بلاکچین‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند. این شرکت بر پروژه‌های خوب سرمایه‌گذاری کرده که با کلیک بر اسم این شرکت وارد صفحه آن می‌شوید تا ببینید بر چه ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده است.



شرکت Moon rock سرمایه گذار و مشاوردهنده در حوزه بلاکچین که دو دفتر مرکزی در لندن و هامبورگ دارد. اصولا عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری از پروژه‌هایی که بر سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند می‌توان سنجید. لیست ارزهای دیجیتال این شرکت در اینجا آمده است.



🔘 معرفی تیم :



شخص اول یا بنیانگذار این پروژه تا به حال پنج پروژه را راه‌اندازی کرده است که به موفقیت‌های خوبی هم رسیده.



شخص دوم این پروژه در حوزه کارآفرینی فعالیت زیادی داشته و سابقه ۵ سال کار در مایکروسافت و مدیر بخش XBOX و GAMING بوده.



شخص سوم این پروژه توسعه دهنده نرم افزار است و تحلیلگر حرفه ای که تلاش این شخص ایجاد بازی‌های تک و خاص و القای حس عالی به کاربرها در حین انجام ESPORT می‌باشد.

انتهای خبر

0
0