همفکران
1401/02/04
09:12
تغییر سهام سهامداران عمده/ اقبال به سیمانی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز چهارشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت ۲۰ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان نیز در اقدامی ۲۰ میلیون از سهام بانک پارسیان را و صندوق.س.ا.بازار گردانی پست‌بانک ایران بیش از یک‌میلیون از سهام پست‌بانک ایران را بفروش رساندند.


صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین ۴ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد اما صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی نوین پیشرو بیش از ۱۰ میلیون از سهام بانک اقتصاد نوین را بفروش رساند، در ادامه شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری نزدیک به ۲ میلیون از سهام بانک گردشگری را خریداری کرد.


در خودرویی‌ها ، شرکت سرمایه‌گذاری سمند ۹ میلیون از سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو را خریداری کرد، شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان ۴ میلیون و شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کردند، شخص حقیقی نزدیک به ۲ میلیون از محور سازان ایران‌خودرو را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی تاک دانا ۲ میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را بفروش رساند.


در ادامه، شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام خدمات فنی فولاد یزد را خریداری کرد، همچنین سبد-شرک۶۹۵۶۰ بیش از یک‌میلیون از سهام فولادکاویان و شرکت بیمه البرز ۲ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری توکا فولاد را خریداری کردند .


همچنین شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر بیش از ۵ میلیون ، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی بیش از ۲۰ میلیون و شرکت سیمان فارس و خوزستان نزدیک به ۸۲ میلیون از سهام سیمان‌سفید نی‌ریز را خریداری کردند .



انتهای خبر

0
0