آکادمی هلاکوئی
1400/10/14
18:50
جابجایی ۱۷۰ میلیون دلار XRP توسط ریپل و بزرگترین صرافی جهان

طی دوازده ساعت گذشته، Whale Alert توییت کرد…

طی دوازده ساعت گذشته، Whale Alert توییت کرد که غول فناوری، ریپل و هیولای معاملاتی، بایننس چندین تراکنش را انجام داده اند تا بیش از ۱۷۰ میلیون دلار XRP را جابجا کنند.


۱۶۲ میلیون XRP توسط غول‌های رمزارزی جابجا شده است


ریپل ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP را به یکی از کیف پول های خود با عنوان RL۱۸-VN منتقل کرده است. این کیف پول اغلب برای ارسال XRP به خارج از شرکت استفاده می شود. مبلغ جابجا شده معادل ۳۳,۰۵۷,۹۶۴ دلار با نرخ ارز ۰/۸ دلار است.


در مورد صرافی بایننس، در چهار تراکنش هم فرستنده و هم گیرنده بوده است. در مجموع ۱۲۲ میلیون XRP بین کیف پول های داخلی بایننس و همچنین بین آدرس های رمزارزی ناشناس و صرافی جابجا شده است.


با این حال، Bithomp، پلتفرمی که داده های تجزیه و تحلیل XRP را ارائه می دهد، تصریح کرد که این کیف پول های ناشناخته برای صرافی Huobi و کیف پول دیگری متعلق به خود بایننس هستند. Houbi مبلغ ۴۵ میلیون XRP را به بایننس منتقل کرد و بایننس نیز ۱۱۸ میلیون XRP را بین آدرس های داخلی خود انتقال داد.


2022 01 04 18 31 40 170 Million Worth of XRP Wired by Ripple and Worlds Largest Exchange  Details 1 - جابجایی 170 میلیون دلار XRP توسط ریپل و بزرگترین صرافی جهان

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0