کانال عرضه اولیه ۱
1399/09/21
13:00
🔴👈👈خبرهای خوش #بوعلی برای سهامداران در بدو ورود ✅ کمتر از یک ماه دیگر منتظر عرضه اولیه پتروشیمی #اروند باشید 📌سعید محبی فر، معاون مالی و سرمایه...

🔴👈👈خبرهای خوش #بوعلی برای سهامداران در بدو ورود



✅ کمتر از یک ماه دیگر منتظر عرضه اولیه پتروشیمی #اروند باشید



📌سعید محبی فر، معاون مالی و سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس، در مراسم عرضه اولیه سهام #بوعلی گفت:



🔸👈هدیه اول پتروشیمی‌بوعلی برای سهامداران این است که، ارزش افزوده پتروشیمی شهیدتندگویان در ارزش‌گذاری سهم بوعلی لحاظ نشده است بنابراین دو هزار میلیارد تومان ارزش افزوده این سهام به سهامداران عزیز تقدیم می‌شود.



🔸👈 هدیه دوم این است که سود حاصل از پروژه شیرین‌سازی روی سود سال آینده و چند ماه پیش رو، در ارزش‌گذاری لحاظ نشده و اثرات این سود هم به سهامداران می‌رسد.



🔸👈 براساس مقررات سازمان بورس، این مقدار از سهام به مردم عرضه شده و خوشحالیم که این میزان از مشارکت مردم را در ترکیب سهامداری بوعلی داریم.



🔸👈ضمن اینکه ظرف دو ماه آینده سه درصد دیگر از سهام بوعلی به بورس عرضه و بوعلی تبدیل به شرکتی می‌شود که از نظر درصد، بیشترین سهامدار حقیقی را در مجموعه شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس دارد.



🔸👈کمتر از یک ماه دیگر سهام با ارزش پتروشیمی اروند را هم به بورس عرضه می‌کنیم و امیدواریم مانند سهام بوعلی و سهام‌هایی که پیش از این ازسوی هلدینگ خلیح فارس به بازار سرمایه عرضه شده، سودآوری خوبی برای سهامداران داشته باشد.



👇👇

انتهای خبر

0
0