آکادمی هلاکوئی
1399/12/14
02:01
بیتفینکس گذرگاه پرداخت رمزارز را برای فروشگاههای آنلاین راه اندازی می کند

صرافی رمزارز بیتفینکس یک ویژگی پرداخت جدید به…

صرافی رمزارز بیتفینکس یک ویژگی پرداخت جدید به نام Bitfinex Pay برای فروشگاهها راه اندازی کرده است. هدف از راه اندازی این سرویس کمک به فروشگاههای آنلاین است تا خریداران از طریق بلاک چین های رمزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و ترون پرداخت کنند. Bitfinex Pay همچنین از پرداخت های بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ حمایت می کند. بیتفینکس می گوید که قصد دارد کمپانی های مثل پی پل را با خود همراه کند. پی پل هنوز از روش پرداخت به وسیله رمزارز پشتیبانی نمی کند، اما این غول بزرگ پرداخت دیجیتال، پیش از این گزینه ی خرید و فروش رمزارز را به قابلیت های خود اضافه کرده و با اپلیکیشن موبایل Venmo نیز ادغام شده است.


پائولو آردوینو مدیر فناوی بیتفینکس گفت: “قصد داریم غول های بزرگ فناوری و پرداخت را با خود همراه کنیم، دانش خود در زمینه ی فناوری را به کار ببندیم تا پرداخت های رمزنگاری را به یکی از روشهای اصلی پرداخت تبدیل کنیم.” او در ادامه گفت: “در عصر پول دیجیتال قرار داریم و با Bitfinex Pay یک روش یکپارچه و جدید را برای فروشگاههای آنلاین ایجاد کرده ایم تا بتوانند پرداخت به صورت رمزارز را بپذیرند.”


فروشگاههایی که قصد دارند از Bitfinex Pay استفاده کنند باید در صرافی بیتفینکس باز کنند تا پرداخت های رمزنگاری به صورت مستقیم به آن حساب واریز شود. حداکثر پرداخت توسط هر مشتری ۱۰۰۰ دلار است.


این صرافی هیچ کارمزدی برای این سرویس از مشتریان دریافت نمی کند، اما هر بلاک چین هزینه ی مخصوص خود را از خریدار و فروشنده کم می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Theblock


انتهای خبر

0
0