آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
17:50
استودیوی NFT متعلق به نایک، کلون‌های بروز شده ای را در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌کند

ناتان هد (Nathan Head)، عکاس و هنرمند دیجیتال…

ناتان هد (Nathan Head)، عکاس و هنرمند دیجیتال باتجربه، نگاهی اجمالی به برخی از نسخه‌هایی که استودیوی RTFKT برای رونمایی در سال ۲۰۲۲ روی آن‌ها کار می‌کند، انداخته است. برخی از آنها واقعا عجیب به نظر می‌رسند.


RTFKT در سال ۲۰۲۲: کلون های دیجیتال بروز شده، بازار بومی


آقای هد در توییتر به نمایش هیجان انگیزترین نسخه های برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۲ توسط استودیو RTFKT پرداخته است. هنرمندان این استودیو به خاطر مجموعه CloneX که با مشارکت هنرمند تاکاشی موراکامی (Takashi Murakami) ساخته شده است، به خوبی شناخته شده اند.


ابتدا، این استودیو قرار است آواتارهای دیجیتال “بروز شده” را برای متاورس های مختلف پیاده سازی کند. آن‌ها به عنوان «کلون‌های سه‌بعدی»، یعنی مدل‌هایی با پارامترهای بروز شده که می‌توانند در قالب‌های مختلف دانلود شوند، فعال خواهند شد.


سپس، در سال ۲۰۲۲، این استودیو قرار است میزبان «رویداد Forging» باشد تا از مجموعه اقلام فیزیکی خود رونمایی کند. پیش از این، RTFKT مجموعه ای از کفش های کتانی مجازی را ایجاد کرده بود که با قیمت های ۳۰۰۰ دلار، ۵۰۰۰ دلار و ۱۰،۰۰۰ دلار برای هر جفت عرضه می شدند.


همچنین تیم RTFKT در حال آماده شدن برای راه اندازی بازار خود برای کلکسیون های دیجیتال است. در این پلتفرم، علاقه مندان به NFT می توانند کلون های خود را سفارشی سازی کنند، کالاهایی را برای آنها خریداری کنند و با همتایان خود تعامل داشته باشند.


جاودانگی RTFKT به پایان نمی رسد


بازار RTFKT برای کالاهای دیجیتال به عنوان یک بازار همتا به همتا برای تجهیزات دیجیتالی که قصد تزریق حیات جدید به نسل بعدی کلون ها را دارند، عمل می کند.


تا زمان انتشار این مقاله، مجموعه CloneX Mintvial توسط RTFKT در بازار NFT OpenSea در دسترس است. این تنها موردی است که در حال حاضر می توان خرید و با حداقل قیمت پیشنهادی در حدود ۳۶،۰۰۰ دلار در OpenSea لیست شده است.


استودیو RTFKT توسط نایک در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر) خریداری شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0