آکادمی هلاکوئی
1399/11/12
13:37
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۲ بهمن)

پس از سپری کردن چند روز بسیار پرنوسان،…

پس از سپری کردن چند روز بسیار پرنوسان، بیت کوین در حدود ۳۴۰۰۰ دلار آرام گرفته است. در همین زمان، ارزش XRP و چند آلتکوین دیگر با افزایش چشمگیر خود چیرگی BTC را به ۶۲.۵٪ کاهش داده اند.


توقف بیت کوین در ۳۴ هزار دلار


در حالی که برخی از کوین های جایگزین در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات گسترده ای را تجربه کردند، ارز رمزنگاری شده برتر بازار تاحدودی آرام گرفته است.


روز جمعه، بیت کوین پس از رشد حدودا ۷۰۰۰ دلاری در عرض چند ساعت، به دنبال تغییر بیوگرافی حساب توییتر ایلان ماسک به #bitcoin، حرکت صعودی قابل توجهی را آغاز کرد. با این حال، این دارایی تقریبا با همان سرعت اصلاح شده و به ۳۴۰۰۰ دلار کاهش یافت.


در ۲۴ ساعت گذشته، BTC در محدوده ۳۳۰۰۰ دلار تا ۳۵۰۰۰ دلار در نوسان بوده است. به همین ترتیب، افزایش قیمت آلتکوین ها، میزان تسلط بیت کوین بر بازار را به ۶۲.۵٪ کاهش داده است. همین چند روز پیش، معیار مقایسه ارزش بازار BTC با بقیه آلتکوین ها بالاتر از ۶۴٪ بود.


اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از آن هستند که بیت کوین برای از سرگیری روند صعودی خود باید بر خطوط مقاومت ۳۴۰۰۰ ، ۳۴۴۵۰ و ۳۵۰۰۰ دلار غلبه کند. در مقابل، سطوح حمایتی ۳۳۰۰۰ ، ۳۲۵۰۰ و ۳۲۰۰۰ دلار در صورت اصلاح بیشتر قیمت کمک کننده خواهند بود.


رشد چشمگیر ریپل و بازگشت به جایگاه چهارم بازار


چند روز گذشته فضای ارزهای رمزپایه شاهد هیاهوی زیادی بوده است. همانطور که قبلا گزارش کردیم، ریپل به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار پاسخ داد و گفت که آژانس های آمریکایی قبلا تشخیص داده اند که توکن XRP یک منبع ذخیره ارزش و وسیله ای برای تبادل است نه اوراق بهادار. قیمت این دارایی در ساعات بعدی تقریبا دو برابر شد و به بالاترین سطح خود در ۰.۵۲ رسید.


اگرچه XRP در زمان نگارش این مطلب به ۰.۴۵ دلار بازگشته است، اما در مقیاس ۲۴ ساعته هنوز ۵۰٪ رشد را نشان می دهد. علاوه بر این، این دستاوردها باعث شد ریپل با پشت سر گذاشتن پولکادات جایگاه چهارم ارزهای رمزپایه را بار دیگر از آن خود کند.


استلار نیز افزایش قابل توجه بیش از ۱۰٪ را تجربه کرده و پس از پیشی گرفتن از بایننس کوین (۲٪) به لیست ۱۰ ارز برتر بازگشت. Ethereum (۱٪) ، Bitcoin Cash (۱٪) ، Chainlink (۲٪) ، Polkadot (۰.۵٪) ، Cardano (۵٪) و Litecoin (۱٪) نیز امروز به رنگ سبز هستند.


Voyager Token (۵۰٪), ۱inch (۴۱٪), Curve DAO Token (۳۲٪), Uniswap (۲۵٪), The Graph (۲۳٪), Loopring (۲۲٪) و Ampleforth (۲۰٪) نیز از آن دسته آلتکوین هایی هستند که امروز شاهد رشدی دورقمی بوده اند.


در نتیجه، کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده توانسته است بالاتر از مارک ۱ تریلیون دلاری باقی بماند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0