آکادمی هلاکوئی
1400/02/22
12:42
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۲ اردیبهشت)

بیت کوین ۵۸ هزار دلار را لمس کرد…

بیت کوین ۵۸ هزار دلار را لمس کرد


پیامدهای سقوط شدید دیروز، ارز رمزنگاری شده اول بازار را نیز بی نصیب نگذاشت. با این حال، امروز این ارز نیز همانند سایر آلتکوین ها توانسته است تاحدودی این زیان ها را جبران کند.


بیت کوین در عرض چند ساعت از ۵۹۶۰۰ دلار به پایین ترین سطح روزانه خود در حدود ۵۴۰۰۰ دلار کاهش یافت. از آن زمان، گاوها وارد عمل شدند و اجازه ندادند قیمت بیشتر از این کاهش پیدا کند. به این ترتیب، بیت کوین با ۴۰۰۰ دلار افزایش به حدود ۵۸۰۰۰ دلار رسید. با وجود اصلاحی جزئی، این ارز همچنان در حدود تراز ۵۷ هزار دلار در نوسان است.


در نتیجه این تحولات نه چندان مطلوب، چیرگی بیت کوین بر بازار رمزنگاری به پایین ترین سطح ۳ ساله خود یعنی ۴۲.۲٪ رسیده است. گفتنی است که این معیار در ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۲ درصد بود.


آلتکوین های سبزپوش


همانطور که دیروز گزارش کردیم، رنگ قرمز کل بازار رمزنگاری را تسخیر کرده بود. اتریوم در این میان از بالاترین سطح قیمت خود در تراز ۴۲۰۰ دلار به کمتر از ۳۷۰۰ دلار رسید.


با این حال، از آن زمان وضعیت کاملا برعکس شده است. برای مثال، اتر نه تنها تمام ضررهای وارد شده را بازیابی کرد بلکه از آخرین رکورد قیمت خود عبور کرد و به ۴۳۶۰ دلار رسید. از آن زمان تاکنون، با وجود کمی لغزش، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار، در مقیاس ۲۴ ساعته حدود ۱۰٪ رشد را نشان می دهد. موفقیت قابل توجه دیگر این ارز رسیدن ارزش بازار آن به مرز ۵۰۰ میلیارد دلار است.


دیروز بایننس کوین نیز با افت شدیدی مواجه شد اما با پامپ ۵٪ به ۶۸۰ دلار رسید. Ripple (۵٪) ، DOGE (۳۴٪) ، Cardano (۸٪) ، Polkadot (۹٪) و Litecoin (۶٪) به نیز به رنگ سبز هستند.


بازار 22 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (22 اردیبهشت)

با این وجود، بیت کوین کش پس از افزایش ۱۵ درصدی خود توانست بهترین عملکرد را بین ۱۰ ارز برتر بازار از خود نشان دهند. در نتیجه این حرکت، قیمت BCH به بالاتر از ۱۵۰۰ دلار رسید.


EOS (۴۵٪), Polygon (۴۰٪), Yearn.Finance (۳۷٪), SushiSwap (۲۴٪), Reavain (۲۰٪), Aave (۱۹٪), Zcash (۱۸٪), OMG Network (۱۷٪), Kusama (۱۶٪) و Waves (۱۷٪) نمونه آلتکوین هایی با رشد دو رقمی هستند.


در نهایت، ارزش کل بازار رمزنگاری طی دو روز بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته و رکورد جدیدی را در ۲.۵۶۰ تریلیون دلار ثبت کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0