آکادمی هلاکوئی
1401/06/18
11:00
استک اپلیکیشن معامله کریپتو را با هدف نوجوانان و والدین منتشر کرد

نوجوانان کنجکاو رمزارز ممکن است بتوانند پس از…

نوجوانان کنجکاو رمزارز ممکن است بتوانند پس از راه‌اندازی اپلیکیشن آموزش و معامله استک(Stack)، قدرت خود را در معامله رمزارزها در دنیای واقعی امتحان کنند. این اپلیکیشن با هدف آموزش معامله به افراد زیر ۱۸ سال و نحوه نگهداری رمزارز ایجاد شده است.


اپلیکیشن معامله کریپتو توسط شرکت نرم‌افزار موبایل Stack در ۸ سپتامبر(۱۷ شهریور) راه‌اندازی شد که با هدف ارائه جایگزین‌های آموزشی بهتر به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نسبت به آنچه که ممکن است از تاثیرگذاران کریپتو در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Reddit و TikTok بیابند، می باشد.


البته این برنامه با کنترل‌های والدین ارائه می‌شود و حساب‌های موجود در Stack تحت قانون نقل و انتقالات یکنواخت به خردسالان تنظیم می‌شوند که به والدین و سرپرستان قانونی اجازه می‌دهد تا زمانی که نوجوانشان ۱۸ ساله شود مالکیت حساب و دارایی‌ها را حفظ کنند.


در اطلاعیه ۸ سپتامبر، مدیر عامل Stack ،ویل راش(Will Rush)، تاکید کرد که تقاضای زیادی در نسل Z برای یادگیری در مورد رمزارزها وجود دارد، اما محتوای آموزشی که آنها به صورت آنلاین مصرف می‌کنند معمولا از طریق برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی یا پست‌های وبلاگی است که مسلما فاقد محتوا هستند.


“تمام تحقیقات ما در مورد نسل Z نشان می‌دهد که آنها خودآموز هستند، اما همچنین از روندهایی پیروی می‌کنند. این بدان معناست که اغلب اوقات، TikTok یا Reddit مشاور مالی آنها هستند.”


راش با گسترش این نظرات با وب‌سایت خبری فین‌تک TechCrunch، اظهار داشت: «ما به یک پیشرفت بزرگ نیاز داریم تا آن را به نوجوانان مرتبط کنیم و به موضوعات آموزشی مانند NFTها، متاورس و web۳ نگاه می‌کنیم.»


در کنار محتوای آموزشی کریپتو، Stack خدمات خرید، فروش و نگهداری هفت دارایی دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL)، USD Coin (USDC)، لایت کوین (LTC) و متیک را ارائه می دهد.


به جای دریافت هزینه های معاملاتی، برنامه تبادل کریپتو از هزینه اشتراک ماهانه ۳ دلار استفاده می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph




انتهای خبر

0
0